کد خبر : 1702649 | 27 مرداد 1399 ساعت 11:40 | 42.3K بازدید | 4 دیدگاه

تسلیم پپ مقابل منتقدین: در بارسا خوش‌شانس بودم!

پپ گواردیولا می‌گوید نظر منتقدینش مبنی بر اینکه علت ناکامی او در فتح چمپیونزلیگ از زمان خداحافظی با بارسلونا نداشتن ستاره‌اهیی مثل مسی‌، ژاوی، اینیستا بوده، "کاملاً درست" است.

تسلیم پپ مقابل منتقدین: در بارسا خوش‌شانس بودم!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست منچسترسیتی مقابل لیون و حذف تیم پپ گواردیولا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان او در اظهارنظری عجیب گفت نظر منتقدینش مبنی بر اینکه علت ناکامی او در فتح چمپیونزلیگ از زمان خداحافظی با بارسلونا این بوده که بازیکنانی در حد مسی، ژاوی و اینیستا را در اختیار نداشته‌، "کاملاً" درست است.

 

1520383

 

در زمانی که پپ گواردیولا هدایت بارسای رویایی را به عهده داشت کاتالانها در سه سال هدایت او توانستند دو بار فاتح لیگ قهرمانان شوند. اما بعد از آن که پپ بارسا را ترک کرد تا ابتدا به بایرن مونیخ و سپس به منچسترسیتی برود او 9 سال است که در تکرار قهرمانی اش در این لیگ ناکام شده و حتی به فینال رقابتها راه نیافته.

 

پپ با بایرن مونیخ تنها توانسته یک بار به نیمه نهایی چمپیونزلیگ راه یابد و در چهار سالی که سرمربی منچسترسیتی بوده همیشه در مرحله یک چهارم نهایی حذف شده.

 

درحالیکه عوامل زیادی برای ناکامی گواردیولا در اروپا وجود دارد عده زیادی از منتقدین سرسخت او همیشه می‌گویند پپ بعد از بارسا دیگر نتوانسته در اروپا موفق شود چون در تیم‌های دیگر بازیکنانی مثل مسی، ژاوی و اینیستا را در اختیار نداشته. گواردیولا بعد از شکست تیمش مقابل لیون به شکلی غیرمنتظره در پاسخ به سوال یک خبرنگار این ادعا را پذیرفت و خبرساز شد.

 

1520384

 

گواردیولا بعد از حذف تیمش از لیگ قهرمانان توسط لیون در کنفرانس خبری با سوال خبرنگاری روبرو شد که از او پرسید: " بعضی‌ها می‌گویند علت اینکه با بارسا توانستی قهرمان اروپا شوی حضور بازیکنان بزرگی مثل مسی‌، ژاوی و اینیستا بوده، نظرت در این باره چیست؟ "

 

پاسخ کوتاه پپ به این سوال همه حاضرین در سالن کنفرانس خبری را بهت زده کرد: " بله با آنها کاملاً موافقم".

 

پپ در ادامه خطاب به خبرنگاران حاضر در سالن گفت: " زمانی که در بارسا بودم بارها این را گفتم که ما به این خاطر پیروز می شویم که بازیکنان واقعاً بزرگی در اختیار دارم. ولی من در مونیخ و در سیتی هم بازیکنان بزرگی داشتم. در بارسلونا من خوش شانس بودم. ببخشید ولی با آنها موافقم".

 

 

دیدگاه‌ها