کد خبر : 1702661 | 27 مرداد 1399 ساعت 13:00 | 15.9K بازدید | 1 دیدگاه

تکذیب شایعات: گواردیولا با سیتی تمدید می‌کند

با وجود شایعات اخیر، تلگراف می‌گوید مذاکرات منچسترسیتی با پپ گواردیولا برای تمدید قرارداد او آغاز شده و سیتی معتقد است پپ همچنان بهترین گزینه هدایت این تیم است.

تکذیب شایعات: گواردیولا با سیتی تمدید می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، با وجود آنکه اخیراً و متعاقب شکست منچسترسیتی مقابل لیون در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شایعاتی مطرح بود مبنی بر اینکه مدیران این تیم تمایل چندانی به تمدید قرارداد پپ گواردیولا ندارند و حتی گفته می‌شد پوچتینو به عنوان جانشین احتمالی او تعیین شده ولی روزنامه انگلیسی تلگراف حالا می‌گوید سیتی به این نتیجه رسیده که گواردیولا بهترین گزینه این این تیم است و در نتیجه مذاکره با او را آغاز کرده است.

 

1520412

 

از قرارداد فعلی گواردیولا با منچسترسیتی تنها 10 ماه دیگر باقی مانده ولی بر اساس این گزارش مذاکرات سیتی با پپ برای تمدید این قرارداد از هم اکنون آغاز شده است.

 

گواردیولا برنامه‌هایی برای تغییرات اساسی در ساختار منچسترسیتی به مدیریت باشگاه ارائه داده که هدف شان موفقیت در کسب قهرمانی چمپیونزلیگ در سالهای آتی است.

 

1520414

 

افتخاری که گواردیولا از زمان ترک بارسلونا در رسیدن به آن ناکام بوده. البته گواردیولا قبلاً گفته بود که برای دوران بعد از منچسترسیتی هم برنامه‌هایی دارد و گفته می‌شود او همیشه از علاقه مندان به باشگاه یوونتوس بوده. با اینحال به نظر می‌رسد حضور پپ روی نیمکت یوونتوس به این زودیها اتفاق نخواهد افتاد.

 

 

دیدگاه‌ها