کد خبر : 1704197 | 04 شهریور 1399 ساعت 18:22 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

یورگن کلوپ: برای فینال با آرسنال آماده هستیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد تیمش برای دیدار مقابل آرسنال آماده خواهد بود.

یورگن کلوپ: برای فینال با آرسنال آماده هستیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فصل گذشته با اقتدار و فاصله ای قابل توجه قهرمان لیگ برتر شد و به انتظار سی ساله هوادارانش پایان داد. با توجه به قهرمانی آرسنال در جام حذفی، این دو تیم هفته دیگر در سوپرجام انگلیس به مصاف یگدیگر خواهند رفت و امروز مرسی سایدی ها برای افزایش آمادگی دیدار دوستانه مقابل سالزبورگ برگزار می کنند. یورگن کلوپ در مورد این دیدار و مسابقه حساس مقابل آرسنال صحبت کرده است.

 

1515051

 

یورگن کلوپ گفت: "ما چند بازیکن در بازی دوستانه مقابل سالزبورگ چند دقیقه دیگر فرصت خواهیم داد تا بتوانیم به مرز آمادگی کامل نزدیک شویم. اما من در گذشته نیز گفته ام که قرار نیست تمرینات ما با ریتم کندتری نسبت به گذشته برگزار شود، زیرا ما باید به زودی در سوپرکاپ انگلیس به مصاف آرسنال برویم و در ادامه نیز یک فصل کامل پیش روی بازیکنان خواهد بود.

 

بعد از دیدار مقابل آرسنال، بسیاری از بازیکنان ما به اردوی تیم ملی کشورشان مب روند و آنجا برای بازی های ملی آماده خواهند شد، بنابراین آنها باید در در ترکیب کشورشان نیز بازی کنند و حالا برای رسیده به مرز آمادگی به تمرینات مناسب نیاز دارند. آخر هفته سختی پیش روی ما خواهد بود، اما ما تا حد امکان برای بازی با آرسنال اماده ایم."

دیدگاه‌ها