کد خبر : 1706146 | 15 شهریور 1399 ساعت 17:06 | 29.5K بازدید | 1 دیدگاه

بیاتلو؛ از لیگ استان تا لیگ برتر!

وحید بیاتلو ظهر امروز به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ماشین سازی معرفی شد.

بیاتلو؛ از لیگ استان تا لیگ برتر!

 

به گزارش "ورزش سه"، حالا دو سالی می‌شود که نام وحید بیاتلو در میان اهالی فوتبال شنیده می‌شود؛ مربی‌ای که دومین فصل حضورش در نود ارومیه کامل نشد ولی پیش از استعفایی که به دلیل مشکلات مالی انجام شد، توانست این تیم را به یکی از مدعیان لیگ برتر شدن تبدیل کند و با خروج او از جمع نودی‌ها  رفته رفته این تیم از جمع مدعیان فاصله گرفت.


بیاتلو یکسال قبل تر در شرایطی موفق به حفظ نود ارومیه در مسابقات لیگ یک شده بود که این تیم بازی‌های ابتدایی فصل را پس از خرید امتیاز گسترش فولاد تبریز از دست داده بود، ولی بیاتلو در سالی که در سن 30 سالگی یکی از جوان‌ترین سرمربیان تاریخ رقابت های لیگ یک شد، سهمیه ارومیه در مسابقات را حفظ کرد.


البته این اولین چالش بیاتلو نبوده و او فوتبال را از سطوح پایین تر آغاز کرده؛ جایی که با راه‌آهن نوین تهران کارش را در مسابقات آسیاویژن تهران آغاز کرد و سپس سرمربی مقاومت در دسته سوم شد. چالش بعدی این مربی جوان در 27 سالگی رخ داد که تبدیل به یکی از جوان ترین سرمربیان تاریخ مسابقات لیگ 2 شد و تیم های شهرداری ارومیه، پیام مشهد و نفت و گاز گچساران را در این مسابقات هدایت کرد.گفتنی است پیش از بیاتلو، امید روانخواه در 30 سالگی سرمربیگری با سپیدرود را در لیگ برتر تجربه کرده بود و فراز کمالوند هم در 32 سالگی هدایت تراکتور را برعهده داشت.

 

 

1524984

وحید بیاتلو پس از استعفایی که از تیم نود ارومیه داشت، مدتی به عنوان دستیار در تراکتور حضور داشت ولی خیلی زود از جمع قرمزپوشان آذربایجانی جدا شد.

 

این کارنامه سبب شده تا حالا توسط مالک جدید ماشین سازی فرصت اولین حضور در لیگ برتر در 32 سالگی به بیاتلو برسد و باید دید او در این مسیر دشوار چه نتایجی با شروع مسابقات کسب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها