کد خبر : 1707729 | 23 شهریور 1399 ساعت 18:55 | 48.8K بازدید | 2 دیدگاه

اعتراض هواداران اینتر به شماره اشرف حکیمی

هواداران اینتر نسبت به شماره پیراهن ستاره جدیدشان اعتراض کردند.

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش بود که باشگاه اینترمیلان ایتالیا به صورت رسمی در حساب های خود در فضای مجازی از جمله اینستاگرام و تویئتر و همچنین در وب سایت رسمی خود، خبر از شماره جدید اشرف حکیمی ستاره تازه به خدمت گرفته خود داد.


بنا بر اعلام رسمی باشگاه اینتر، شماره 55 این تیم که پیش از این بر تن ناگوتومو بازیکن ژاپنی سابق اینترمیلان بوده است، به اشرف حکیمی داده شد تا این ستاره مراکشی در فصل جدید با این شماره پیراهن در ترکیب نراتزوری حاضر شود.

 

1526794

 

 


اما با اعلام رسمی اختصاص دادن شماره عجیب 55 به اشرف حکیمی، موجی از اعتراض در میان هواداران اینترمیلان در فضای مجازی به راه افتاد و آنها نسبت به این شماره پیراهن عجیب غریب، اعتراض کردند.


با شدت یافتن اعتراضات هواداران نراتزوری، باشگاه اینتر تمامی پست ها و اخباری که توسط حساب های رسمی این باشگاه در مورد شماره پیراهن اشرف حکیمی منتشر شده بود را پاک کرد.

 

 

1526792

 

همانطور که در این تصویر می بینید اینتر که در وبسایت رسمی خود اعلام کرده بود اشرف حکیمی شماره 55 را می پوشد، این خبر را از سایت خود حذف کرده است.

 

ظاهرا هواداران اینتر اعتقاد داشتن که این ستاره جوان که در تابستان از رئال مادرید به جوزپه مه آتزا آمده، لیاقت پوشیدن شماره بهتری را دارد و عدد 55 برازنده این بازیکن مراکشی نیست. اعتراضی که گویا مورد قبول باشگاه نیز قرار گرفته و ممکن است شماره جدیدی به اشرف حکیمی داده شود.

 

1526793


اشرف حکیمی وینگر راست اینترمیلان که در فصل گذشته در 45 بازی برای دورتموند موفق به زدن 9 گل و دادن 10 پاس گل شده بود، با مبلغ 40 میلیون یورو از رئال مادرید به اینترمیلان پیوست.

 

1526795

دیدگاه‌ها