کد خبر : 1708079 | 25 شهریور 1399 ساعت 14:17 | 41.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اوندا سرو

اسطوره رئال: اعتراف می کنم که مسی مرا ترساند

خورخه والدانو بازیکن و سرمربی سابق رئال ماندنی شدن لیونل مسی در بارسا را خبر خوبی عنوان کرد.

اسطوره رئال: اعتراف می کنم که مسی مرا ترساند

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی ماه گذشته با ارسال یک بورفکس رسما تقاضای جدایی از بارسا را مطرح کرد. فوق ستاره بارسا تصمیمش برای جدایی جدی بود ولی به دلیل مخالفت بارسا و درخواست بند فسخ 700 میلیون یورویی و از آنجا که دو طرف باید به جدل قضایی می رفتند، مسی عقب نشینی کرد و گفت که یک سال دیگر و تا پایان قراردادش ماندنی خواهد بود. گفته می شد او با سیتی به توافقاتی هم دست یافته بود.

 

 

1391856

 

 

خورخه والدانو در این رابطه گفت:« اعتراف می کنم که مسی مرا ترساند و فکر می کردم او را دیگر در لالیگا نخواهیم دید. ماندنی شدن او خبر خوبی برای فوتبال اسپانیا بود. مسی بهترین بازیکن دنیاست و چه از لحاظ تصویری که ارائه می دهد و چه لذت تماشای بازی های او در لالیگا، مهم بود که از بارسا جدا نشود.»

 

 

1526571

 

 

آینده مسی:« نمی دانم سال بعد چه اتفاقی می افتد. اینکه او همچنان روی جدایی اصرار خواهد داشت یا خیر. همه چیز به رئیس بعدی بارسا و نتایج این فصل آنها بستگی دارد. البته مهمتر از هر چیزی، خواسته خود لئو است.»

 

کیلیان امباپه در رئال:« همه چیز نشان می دهد که کیلیان امباپه نام خود را در تاریخ فوتبال به ثبت خواهد رساند. در مورد یک فوتبالیست خارق العاده صحبت می کنیم و اگر به رئال بیاید، از هر نظر عالی خواهد شد.»

 

 

1525202

دیدگاه‌ها