کد خبر : 1716288 | 08 آبان 1399 ساعت 21:40 | 55.5K بازدید | 0 دیدگاه

نامزد ریاست بارسلونا: زوج پپ-مسی باید در بارسا باشد

ویکتور فونت نامزد ریاست باشگاه بارسلونا خواهان حضور همزمان لیونل مسی و پپ گواردیولا در نوکمپ است.

نامزد ریاست بارسلونا: زوج پپ-مسی باید در بارسا باشد

به گزارش "ورزش سه"، ویکتور فونت نامزد ریاست باشگاه بارسلونا می‌گوید یکی از خواسته‌ها و اهداف او فراهم کردن زمینه حضور همزمان لیونل مسی و پپ گواردیولا در نوکمپ است. فونت می‌گوید هم مسی و هم گواردیولا اسطوره‌های بلوگرانا هستند و باید برای درخشش هر چه بیشتر این تیم همکاری کنند.

 

1539545

 

این صحبتهای در حالی مطرح می‌شود که بارتومئو رئیس سابق و کل اعضای هیات مدیره که با تهدید رای عدم اعتماد مواجه بودند استعفا دادند تا بارسا در حال حاضر بدون ریاست باشد. ویکتور فونت در حال حاضر از شانس زیادی برای جانشینی بارتومئو برخوردار است. او می‌گوید معتقد است حضور گواردیولا در بارسا می‌تواند مسی را متقاعد کند که بازگشت بلوگرانا به بالاترین سطح فوتبال دنیا در کوتاه مدت ممکن است.

 

فونت، بازرگان کاتالان در عین حال خواهان بازگشت چهره هایی مثل ژاوی، اینیستا و پویول هم هست. او در این باره به اسکای گفت: " جانشین کردن بهترین نسل فوتبالی‌ای که تا حالا دیده ام، بهترین نسلی که ما در یک دهه گذشته داشته ایم، چالش بزرگی است. به خصوص این روزها که رقابت بسیار شدید است و باشگاه های زیادی مالکین ثروتمند و قدرتمند دارند. بارسلونا برای بازسازی استادیومش به سرمایه گذاری بزرگ نیاز دارد آن هم در دنیایی که با یکی از بزرگترین بحرانهای خود یعنی بحران کرونا روبرو شده است".

 

1539544

 

نامزد ریاست بارسا در ادامه گفت: " ما در بارسا خوش شانسیم که میراث دار سبک بازی‌ای هستیم که یوهان کرویف مبدع آن بوده و اکثر ستاره‌هایی که این سبک را می‌شناسند عاشقان این باشگاه هستند. کسانی مثل پپ گواردیولا، ژاوی، اینیستا، پویول. آنها همه اسطوره‌های عاشق بارسا هستند ولی امروز برای بارسا کار نمی‌کنند. ما باید آنها را برگردانیم. مسی باید بداند که جزئی از یک پروژه جدی و رقابتی است که قصد دارد قهرمان چمپیونزلیگ بعدی باشد. ما شک نداریم که اگر افتخار ریاست باشگاه را بدست بیاوریم می‌توانیم هدف ماندگار شدن مسی را محقق کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها