کد خبر : 1718222 | 19 آبان 1399 ساعت 10:20 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

ممنوعیت کرونایی در ایتالیا: کابوس تیم‌های ملی

رسانه‌های ایتالیایی می گویند اداره‌های بهداشت چندین استان در این کشور سفر چندین بازیکن خارجی شاغل در این کشور را ممنوع کرده اند.

ممنوعیت کرونایی در ایتالیا: کابوس تیم‌های ملی

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس ادعای رسانه‌های ایتالیایی اداره‌های بهداشت چندین استان در این کشور تعدادی از بازیکنان شاغل در سری آ را از سفر منع کرده اند و به این ترتیب این بازیکنان نخواهند توانست در وقفه بازی‌های ملی در تیم‌های ملی کشورهای خود حضور داشته باشند. علت این ممنوعیت موج جدید اپیدمی کرونا اعلام شده است.

 

1542593

 

اولین اداره بهداشت استانی در ایتالیا که بازیکنان را از پیوستن به تیم‌های ملی شان منع کرد اداره بهداشت فلورانس بود که بعد از مثبت شدن تست کرونای خوزه ماریا کایخون به بازیکنان فیورنتینا اعلام کرد نمی‌توانند ایتالیا را ترک کنند. فیورنتینا دو روز است که در قرنطینه به سر می برد و بر اساس پروتکل سری آ از زمان مثبت شدن تست یک بازیکن، کل تیم باید به مدت 10 روز در قرنطینه باشد.

 

بعد از آن هم چندین اداره بهداشت استانی دیگر در ایتالیا هم حکم‌های مشابهی صادر کردند تا تعدادی از بازیکنان دیگر تیم‌ها هم اجازه سفر برای پیوستن به تیم‌های ملی شان را نداشته باشند.

 

در حال حاضر جواز سفر بازیکنان ساسولو، جنوا، آ اس رم، لاتزیو و اینترمیلان لغو شده است چرا که هر کدام از این تیم‌ها دست کم یک بازیکن دارند که تست کرونای او مثبت بوده است.

 

در ماه گذشته شش بازیکن یوونتوس از جمله کریستیانو رونالدو با زیر پا گذاشتن قرنطینه یووه ایتالیا را ترک کردند تا به تیم های ملی خود ملحق شوند. این ماجرا باعث شکایت از آنها به دادستانی شهر تورین شد و تحقیقات درباره پرونده همچنان ادامه دارد.

 

1536207

 

البته بازیکنانی که به تیم‌های ملی دعوت شده اند بعد از پایان قرنطینه باشگاهی طبق پروتکل می‌توانند به تیم‌های ملی شان بپیوندند. ماه گذشته چندین بازیکن یوونتوس بعد از پایان قرنطینه این تیم به تیم‌های ملی خود ملحق شدند که علیه آنها شکایتی وجود ندارد.

 

لیست بازیکنانی که سفر آنها برای پیوستن به تیم‌های ملی کشورشان منع شده از این قرار است:

 

آرژانتین: کورئا، لائوتارو، مارتینز کوارتا

ایتالیا: بیراگی، کاستروویلی، کریستانته، مانچینی، گایاردینی، بارلا، دی آمبرزیو، دارمیان، باستونی، آچربی، لوکاتلی، کاپوتو، براردی

شیلی: پولگار، الکسیس سانچس، ویدال

لهستان: دراگوفسکی

ارمنستان: میختاریان

آلبانی: کومبولا، استراکوشا

اسلوونی: هندانوویچ، زیاچ

هلند: دی وریژ

بلژیک: لوکاکو

صربستان: میلنکوویچ، کولاروف، ویاهوویچ، میلنکوویچ- ساویچ

کرواسی: پریشیچ، بروزویچ

دانمارک: اریکسن‌، شونه

اسلواکی: اشکرینیار

مقدونیه: پاندف

 

دیدگاه‌ها