کد خبر : 1723196 | 14 آذر 1399 ساعت 01:30 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل آرسنال در لیگ اروپا (عکس)

آرسنال در دیدار خانگی از مرحله گروهی لیگ اروپا مقابل راپیدوین به پیروزی 4-1 رسید.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان میکل آرتتا که در 4 دیدارشان قبلی شان در این رقابت ها به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب هم توانستند حریف اتریشی را شکست بدهند و به پنجمین پیروزی پیاپی شان دست پیدا کنند.

تنها 10 دقیقه از بازی سپری شده بود که آرسنال با گل الکساندر لاکازت پیش افتاد. مهاجم فرانسوی که پشت محوطه جریمه راپید وین صاحب توپ شده بود، با یک شوت تماشایی دروازه حریف را باز کرد.

تنها 8 دقیقه بعد توپچی ها به گل دوم رسیدند. این بار روی یک ضربه کرنر بود که پابلو ماری، مدافع پیش تاخته آرسنال، با یک ضربه سر دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

این نتیجه تا دقیقه 44 پایدار بود تا اینکه ادی انکتیا اختلاف را به سه گل افزایش داد. روی یک ضدحمله سریع بود که انکتیا با دروازه بان حریف تک به تک شد و بعد از اینکه ریچارد اشتربینگر ضربه اول انکتیا را برگشت داد، او توپ برگشتی را با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

نیمه اول با همین سه گل به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم، راپید وین یکی از گل های خورده را جبران کرد. بعد از اینکه ضربات بازیکنان راپید وین سه بار توسط دروازه بان و مدافعان آرسنال برگشت داده شد، سرانجام کویا کیتاگاوا با یک شوت محکم دروازه را باز کرد تا اختلاف به دو گل کاهش پیدا کرد.

اما کمتر از 20 دقیقه بعد، آرسنالی ها بار دیگر اختلاف را به سه گل افزایش دادند. این بار روی حرکت مایلند نایلز بود که پایه گذار گل بود و امیل اسمیت- رو به راحتی دروازه خالی را باز کرد.

در ادامه باز هم هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از فرصت های شان استفاده کنند و در نهایت بازی با نتیجه 4-1 به سود آرسنال به پایان رسید.  

 

 

1550055

 

1550056

 

1550057

 

 

دیدگاه‌ها