کد خبر : 1724716 | 21 آذر 1399 ساعت 17:20 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

حنیف - رحمتی پس از مدت‌ها؛

در انتظار رویایی داداشی‌ها در مشهد (عکس)

سنگربان و مدافع سابق استقلال این‌بار در نقشی متفاوت باید مقابل یکدیگر قرار گیرند، دو چهره‌ای که هواداران استقلال خاطرات تلخ و شیرین بسیاری از آن‌ها دارند.

به گزارش "ورزش سه" یکی از جذابیت‌های دوئل یکشنبه استقلال و شهر خودرو در جریان هفته ششم لیگ برتر، رویارویی مهدی رحمتی و حنیف عمران زاده است؛ دو بازیکن سابق تیم استقلال که تجربه رسیدن به جمع چهار تیم برتر آسیا را هم در ترکیب استقلال به دست آورند و همراه این تیم سابقه قهرمانی در لیگ برتر را هم در کارنامه خود دارند. رحمتی و عمران زاده که ارتباط بسیار نزدیکی باهم دارند، در برهه‌ای با یکدیگر به اختلاف شدیدی رسیدند اما دوباره با برپایی آشتی‌کنان میان آن‌ها رفاقت‌شان جاری شد.

 

1552497

 

حالا اما آن‌ها در اولین تقابل به عنوان مربی باید روز یکشنبه به دیدار هم بروند؛ مهدی رحمتی در کسوت سرمربی شهر خودرو و حنیف عمران زاده در قامت دستیار محمود فکری در استقلال. بدون‌تردید عکاسان در انتظار شکار قاب خوش و بش مهدی رحمتی و حنیف عمران زاده در جدال روز یکشنبه هستند، چرا که در آخرین تقابل نساجی و شهر خودرو که آن زمان عمران زاده در تیم نساجی مربیگری می‌کرد، رحمتی از سوی بختیاری زاده اخراج شده بود و در ترکیب این تیم جایی نداشت تا اولین رویارویی این دو بازیکن سابق استقلال در کسوت جدید، این‌چنین یکشنبه عصر در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد رخ بدهد.

 

1552496

 

دیدگاه‌ها