کد خبر : 1726300 | 29 آذر 1399 ساعت 12:07 | 14K بازدید | 2 دیدگاه

روی هاجسون

آنفیلد یک روز میزبان مجسمه هندرسون خواهد بود

روی هاجسون سرمربی سابق لیورپول می‌گوید روزی بدون شک مجسمه جردن هندرسون کاپیتان فعلی لیورپول در مقابل استادیوم آنفیلد نصب خواهد شد.

آنفیلد یک روز میزبان مجسمه هندرسون خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، روی هاجسون سرمربی سابق لیورپول با ستایش از جردن هندرسون کاپیتان حال حاضر این تیم می‌گوید هندرسون موفق شده جایگاه خود به عنوان یکی از بزرگان باشگاه را تثبیت کند و شکی نیست که یک روز مجسمه او در کنار بزرگان تاریخ مرسی ساید در مقابل استادیوم آنفیلد نصب خواهد شد.

 

1514113

 

هندرسون بعد از هدایت لیورپول در کسب قهرمانی در چمپیونزلیگ در فصل گذشته به عنوان کاپیتان اول مرسی ساید تیمش را در لیگ برتر هم قهرمان کرد و به یک دوران انتظار سی ساله پایان داد. روی هاجسون که پیش از پیوستن هندرسون از ساندرلند به لیورپول در سال 2011 این تیم را ترک کرده در دوران سرمربی گری در تیم ملی انگلیس سابقه کار با او را داشته است. هاجسون از هندرسون به عنوان مهمترین رهبر لیورپول یاد کرده و او را ستایش کرد.

 

روی هاجسون در این باره گفت: " هندرسون یک بازیکن استثنایی است که با تمام وجود تلاش می‌کند روز به روز باثبات تر ‌شود. در سال 2012 که جردن تازه به لیورپول منتقل شده بود ما او را به عنوان بازیکن تیم ملی انگلیس به جام ملتهای اروپا در لهستان و اوکراین بردیم. آن روزها جردن با جردن امروز خیلی فرق داشت".

 

1554925

 

سرمربی سابق لیورپول در ادامه گفت: " کسی که به چنین جایگاهی می‌رسد نشان می‌دهد که برای زندگی اش استاندارد خیلی بالایی تعریف کرده و به آن پایبند است. جردن بود که لیورپول را هدایت کرد تا برای اولین بار بعد از سی سال قهرمان لیگ شود آن هم با آن شکل عالی و مقتدرانه. من شک ندارم که در آینده مجسمه او در مقابل آنفیلد به عنوان یکی از بزرگان تاریخ باشگاه نصب خواهد شد".

 

 

دیدگاه‌ها