کد خبر : 1727869 | 07 دی 1399 ساعت 14:55 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

استیو هاج:

پیراهن مارادونا را 2 میلیون یورو هم نمی فروشم

ملی پوش انگلیسی که در پایان بازی تاریخی انگلیس و آرژانتین در جام جهانی 1986 پیراهنش را به دیه گو مارادونا عوض کرد، حاضر به فروش پیراهن اسطوره فقید نیست.

پیراهن مارادونا را 2 میلیون یورو هم نمی فروشم

به گزارش "ورزش سه"، دیه گو مارادونا ماه گذشته بر اثر سکته قلبی از دنیا رفت تا دنیای فوتبال را سوگوار کند. تاریخی ترین بازی دیه گو را برابر انگلیس در جام جهانی 1986 می دانند. جایی که با دست یک گل به یادماندنی زد و البته توانست بهترین گل تاریخ بازی های جام جهانی را نیز به ثبت برساند.

 

 

1557369

 

 

او از میانه زمین همه بازیکنان و سپس پیتر شیلتون گلر انگلیس را دریبل زد و دروازه سه شیرها را باز کرد.

در پایان بازی دیه گو پیراهن خود را به استیو هاج داد.

ملی پوش انگلیسی همچنان حاضر به فروش این پیراهن نیست. پس از مرگ مارادونا شایعه شد که هاج قصد دارد 2 میلیون یورو این پیراهن را به فروش برساند اما او تکذیب کرد.

 

 

1557370

 

 

هاج به بی بی سی گفت:« در پایان بازی پیراهنم را با مارادونا عوض کردم و در آن مقطع با انتقادات زیادی روبرو شدم. خیلی از هم تیمی هایم با من به همین خاطر مشکل پیدا کردند. آن بازی در تاریخ فوتبال ماند و هرچند خاطره خوبی برایم نیست ولی هرگز مارادونا را برای گلی که با دست زد، مقصر نمی دانم. او خارق العاده بود و مثل یک شیر شجاعت داشت. 34 سال است پیراهن او را دارم و هرگز هم نمی فروشمش. می گویند یک یا دو ملیون یورو روی آن قیمت گذاشته ام اما دروغ است. این پیراهن برایم ارزش معنوی دارد نه مالی. خیلی واضح بگویم که پیراهن دیه گو فروشی نیست.»

 

 

دیدگاه‌ها