کد خبر : 1727937 | 07 دی 1399 ساعت 21:30 | 43K بازدید | 0 دیدگاه

آشتی بی سر و صدا، خواسته تراکتور از سلیمی

مدافع فصل گذشته تراکتور بعد از فسخ قرارداد خود به مشکل خورده و در حالی که نیم فصل به میانه های خود رسیده هنوز بدون تیم است.

آشتی بی سر و صدا، خواسته تراکتور از سلیمی

به گزارش ورزش سه؛ ایمان سلیمی یکی از بهترین های تراکتور در لیگ نوزدهم بود و همراه با این تیم به قهرمانی جام حذفی هم دست یافت. در حالی که تراکتوری ها حساب ویژه ای روی او برای لیگ بیستم باز کرده بودند، این بازیکن پس از دریافت پیشنهادات خارجی اقدام به فسخ قرارداد خود کرد.

 

بعد از فسخ قرارداد با تراکتور، خبرهایی منتشر شد که بر اساس آن، ایمان سلیمی به عنوان یکی از گزینه های پرسپولیس مطرح شده بود. این در حالی بود که بر اساس بند موجود در قرارداد این بازیکن با تراکتور، او تنها در صورتی می توانست قرارداد خود را فسخ کند که با یک تیم خارجی قرارداد امضا کند. همین موضوع باعث شد تا کار به کمیته تعیین وضعیت بکشد.

 

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور روز گذشته موضع جالبی نسبت به این موضوع داشت. او با اعلام این موضوع که به احتمال زیاد کمیته تعیین وضعیت رای را به سود باشگاه تراکتور اعلام خواهد کرد، از ایمان سلیمی خواست که پیش از صدور رای برای توافق و از سر گیری همکاری با باشگاه تراکتور پای میز مذاکره بنشیند.

 

با توجه به اینکه هشت هفته از لیگ بیستم گذشته و ایمان سلیمی هنوز بدون تیم است و از سویی دیگر باشگاه تراکتور هم نیاز به یک مدافع را در ترکیب خود احساس می کند، به نظر می رسد که پیشنهاد زنوزی به سلیمی می تواند پیشنهاد عاقلانه ای برای هر دو طرف باشد. البته بر اساس اخبار دریافتی از منابع آگاه، سلیمی خواسته هایی از باشگاه تراکتور دارد که این باشگاه هنوز آنها را قبول نکرده است. این خواسته در خصوص کاهش مدت قرارداد و موارد مالی هستند.

دیدگاه‌ها