کد خبر : 1728257 | 09 دی 1399 ساعت 15:56 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

شهباززاده به یک قدمی منشا رسید

سجاد شهباززاده با دو گلی که در نیمه نخست وارد دروازه ماشین سازی کرد، به منشا رسید.

شهباززاده به یک قدمی منشا رسید

به گزارش "ورزش سه"، در اولین دیدار از هفته دهم رقابت های لیگ برتر، امروز تیم های ماشین سازی و سپاهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

 

در این بازی، سعاد وفاپیشه داور مسابقه 3 ضربه پنالتی اعلام کرد که سهم سپاهان 2 پنالتی بود. سجاد شهباززاده مهاجم 30 ساله و اردبیلی سپاهان پشت این دو ضربه پنالتی ایستاد و آنها را وارد دروازه محمدامین رضایی سنگربان ماشین سازی کرد.

 

شهباززاده با این دو گل، در جدول گلزنان لیگ برتر 8 گله شد و به یک قدمی منشا رسید تا رقابت برای کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر جذاب تر از قبل شود. البته باید دید این بازیکن در نیمه دوم نیز موفق به گلزنی خواهد شد یا نه.

 

علاوه بر این، شهباززاده موفق شد آمار گلزنی خود در لیگ برتر را به عدد 55 برساند. این بازیکن، 20 گل را برای سایپا، 19 گل برای استقلال و 16 گل برای سپاهان در تاریخ بازی های لیگ برتر به ثمر رسانده است.


همچنین، شهباززاده برای نخستین بار در طول دوران ورزشی خود موفق شد در 5 دیدار متوالی برای تیمش گلزنی کند. اتفاقی که در سالهای حضور او در فوتبال ایران هرگز رخ نداده بود.

دیدگاه‌ها