کد خبر : 1728469 | 10 دی 1399 ساعت 14:32 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

پیشنهاد بالای آرسنال برای جذب هافبک کاتالان

ژوان جوردن هافبک کاتالان باشگاه سویا مورد توجه باشگاه آرسنال قرار گرفته است.

پیشنهاد بالای آرسنال برای جذب هافبک کاتالان

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال فصلی کابوس وار را سپری می کند و پس از گذشت 16 هفته از لیگ برتر، هنوز نتوانسته به جمع بالانشین ها اضافه شود. دو برد اخیر برابر چلسی و برایتون کمک کرد تا این تیم از قعر جدول جدا شود.

 

 

1558172

 

 

میکل آرتتا سرمربی توپچی ها به دنبال تقویت تیمش در انتقالات زمستانی است و یکی از گزینه های او هافبک ارزشمند سویا یعنی ژوان جوردن است. جوردن محصول آکادمی فوتبال اسپانیول است که پس از دو سال بازی برای ایبار، تابستان 2019 سویا برای جذب او 14 میلیون یورو رقم فسخش را پرداخت کرد. رقم فسخ کنونی این هافبک 26 ساله، 60 میلیون یورو است.

 

 

1558173

 

 

طبق ادعای مارکا، آرسنال حاضر است برای جذب جوردن تا 35 میلیون یورو پرداخت کند اما سویا هنوز پاسخی به این پیشنهاد نداده است. سویا تابستان امسال پیشنهاد 55 میلیون یورویی سیتی برای جولز کُنده را هم رد کرده بود تا نشان دهد حتی در دوران کرونا هم برای فروش ستاره هایش وسوسه نمی شود.

جوردن پس از جدایی اور بانه گا از سویا تبدیل به مهره ثابت میانه میدان این باشگاه شده است و دشوار بتوان تصور کرد حداقل در زمستان، سویا با فروش او موافقت کند. در مورد او پیش بینی می شود در فهرست بعدی تیم ملی اسپانیا نیز حاضر باشد تا نخستین بازی ملی اش را تجربه کند.

دیدگاه‌ها