کد خبر : 1728964 | 13 دی 1399 ساعت 11:30 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

کاهش 10درصدی دستمزد بازیکنان رئال مادرید

باشگاه رئال مادرید با بازیکنانش بر سر کاهش ده درصدی دستمزدها در میانه بحران اقتصادی ناشی از کرونا به توافق رسید.

کاهش 10درصدی دستمزد بازیکنان رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه مارکا در اسپانیا گزارش داد که باشگاه رئال مادرید با بازیکنان دو تیم فوتبال و بسکتبال باشگاه بر سر کاهش ده درصدی دستمزدها به توافق رسیده. تصمیمی که به دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از بحران اپیدمی کرونا گرفته شده است.

 

رئال مادرید در روزهای اخیر اولین قسط پرداختی به بازیکنان دو تیم فوتبال و بسکتبال باشگاه به عنوان بخشی از دستمزدشان را پرداخت کرده اما با توجه به توافق با بازیکنها این پرداختی با توجه به کاهش ده درصدی دستمزدها اعمال شده است.

 

1558816

 

این کاهش ده درصدی به تیم اصلی باشگاه، تیم ذخیره‌ها و مدیران رده بالای باشگاه اختصاص دارد. باشگاه رئال مادرید برنامه صرفه جویی و کاهش هزینه ها را با جدیت دنبال می کند و مدیریت باشگاه این برنامه را برای حفظ رئال مادرید در بحران شدید مالی ناشی از کرونا لازم می داند.

 

روزنامه مارکا به این اشاره کرده که بودجه رئال مادرید درآمدهای احتمالی این سال را حدود 900 میلیون یورو تخمین زده بود اما بحران کرونا کاری کرده که پیش بینی جدید از محل درآمدها تنها چیزی در حدود 618 میلیون یورو باشد. این کاهش شدید نشان می دهد که رئال چاره ای جز صرفه جویی شدید در عرصه های مختلف ندارد.

 

 

دیدگاه‌ها