کد خبر : 1729104 | 14 دی 1399 ساعت 00:45 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

پاس گل تماشایی ابراهیمی در برد الاهلی

هافبک ایرانی الاهلی در جریان پیروزی تیمش مقابل الوکره یک پاس گل داد.

پاس گل تماشایی ابراهیمی در برد الاهلی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر، تیم الاهلی که مثل همیشه امید ابراهیمی را به‌عنوان کاپیتان در ترکیب داشت، از ساعت ۱۹:۱۵ شنبه شب در ورزشگاه حمد الکبیر مقابل تیم رده هفتمی الوکره قرار گرفت.

 

نبیل الزهر، ستاره مراکشی و بهترین گلزن این فصل الاهلی، در دقیقه ۵۰ از روی نقطه پنالتی دروازه الوکره را باز کرد و یاران ابراهیمی را با یک گل در خانه حریف پیش انداخت.

 

1559005

 

در شرایطی که الوکره به دنبال جبران گل خورده بود، در دقیقه ۶۴ روی پاس تماشایی هافبک ایرانی الاهلی غافلگیر شد و دروازه خود را برای دومین بار باز شده دید.

 

امید ابراهیمی در سمت چپ میانه زمین و در زمانی که دو بازیکن الوکره را مقابل خود می‌دید، با پاس بغل پای چیپ به پشت مدافعان حریف، حازم احمد را در موقعیت خوبی قرار داد تا این مهاجم با شوت پای چپ زمینی گل دوم الاهلی را بزند.

 

1559006

 

در نهایت یاران ابراهیمی موفق شدند در این دیدار به پیروزی ۲ بر صفر مقابل الوکره دست پیدا کنند تا ۲۲ امتیازی شود و با یک بازی بیشتر نسبت به الدحیل، موقتا در رده سوم جدول لیگ ستارگان قطر بایستد.

 

امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الاهلی که امسال یک گل به ثمر رسانده و روی چهار گل دیگر تیمش موثر بوده، مقابل الوکره دوازدهمین بازی خود را انجام داد و در دقیقه ۷۴ دومین کارت زرد فصل‌اش را دریافت کرد.

دیدگاه‌ها