کد خبر : 1729438 | 15 دی 1399 ساعت 16:29 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

روز خوبمان نبود؛

نصرتی: داوران با ما لج کرده‌اند!

سرمربی پارس جنوبی جم ضمن انتقاد از عملکرد بازیکنانش، تصمیمات اشتباه داور را عامل اصلی باخت تیمش مقابل استقلال خوزستان دانست.

نصرتی: داوران با ما لج کرده‌اند!

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی بعد از باخت یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: امروز در حالی پا به این دیدار گذاشتیم که سه بازیکن اصلی خودمان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم اما به خوبی از نقاط ضعف و قوت حریف مطلع بودیم. بازی را خوب آغاز کردیم و کنترل میدان را نیز در اختیار داشتیم.

 

او ادامه داد: نبود بازیکنان اصلی تیم مثل اکرامی و اوسانی روند تیمی ما را بهم ریخت و بازیکنان ما به خصوص با تجربه‌های تیم روز خوبی را سپری نکردند.

نصرتی درباره بازی دفاعی حریف گفت: آنها برای کسب تساوی به جم آمده بودند و تمام دقایق بازی را به دفاع و ارائه بازی بسته روی آوردند و در نهایت روی تنها موقعیت شان در کل 90 دقیقه و البته اشتباه بازیکنان ما به گل رسیدند.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم با انتقاد از عملکرد بازیکنانش ابراز کرد: بازیکنان ما باید بدانند برای ماندن در کورس می‌بایست از تک تک فرصت هایی که نصیب شان می شود، نهایت بهره را ببرند. امروز تیم فرصت طلب نبود و علی رغم ایجاد موقعیت نتوانستیم از کنترلی که بر جریان بازی داشتیم، استفاده کنیم.

 

نصرتی در مورد عملکرد داوری هم گفت: امروز ما میزبان بودیم، اما داور با تصمیماتی که می گرفت و سوت های زیادی که می زد، روند کار ما را مختل می‌کرد. نمی‌دانم چرا داوران با ما لج کرده‌اند. هدف ما مقصر قلمداد کردن داور نیست، اما قضاوت ضعیف آنها در اکثر بازی‌ها ما را آزار می دهد.

 

دیدگاه‌ها