کد: 239141507 تیر 1405 ساعت 07:395K بازدید

فعال شدن مجدد آژیرهای خطر در بحرین

وزارت کشور بحرین از فعال شدن مجدد آژیرهای خطر در این کشور خبر داد.
فعال شدن مجدد آژیرهای خطر در بحرین

به گزارش "ورزش سه" به نقل از خبرگزاری مهر، وزارت کشور بحرین از فعال شدن مجدد آژیرهای خطر در این کشور خبر داد و از شهروندان بحرینی خواست به نزدیک ترین مکان امن بروند.

بامداد امروز نیز وزارت کشور بحرین اعلام کرد که آژیرهای هشدار در سراسر این کشور به صدا درآمد.

ارتش کویت نیز مدعی شد که سامانه‌های پدافند هوایی این کشور با حملات موشکی و پهپادی مقابله کردند.

لازم به ذکر است که نقض آتش بس امضا شده با ایران از سوی عناصر آمریکایی با دستور مستقیم ترامپ باعث ناامن شدن منطقه و تنگه هرمز شده است.

تازه‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان دراپلیکیشن ورزش سه
دانلود
14اشتراک گذاریگزارش خطا

زنده پیشنهادی

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
در حال حاضر امکان ارسال دیدگاه برای این خبر وجود ندارد.

آخرین اخبار