کد خبر : 1729576 | 16 دی 1399 ساعت 09:00 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

قوی سپید؛ مدعی صعودبه لیگ برتر شد

ملوان اینبار در لیگ یک برای ماندن در جدول بازی ها تلاش نمی کند؛ هدف این تیم در فصل جاری صعود به لیگ برتر است.

قوی سپید؛ مدعی صعودبه لیگ برتر شد 

به گزارش "ورزش سه"، ملوان یکی از تیم های محبوب شهرستانی فوتبال ایران بشمار می رود؛ تیمی که همواره معرف بازیکنان بزرگی به فوتبال کشور بوده اما در سال های اخیر به دلیل مشکلات مالی نتوانست عرض و اندام کند اما به نظر می رسد تلاش های پژمان نوری و مازیار زارع در قوی سپید نتیجه داده و حالا این تیم تبدیل به مدعی صعود شده است. 

 

برتری دو بر یک ملوان در برابر گل ریحان در یک جدال سخت و نفس گیر انزلی چی ها را 15 امتیازی کرد. حالا آنها تیم دوم جدول هستند در حالی که با صدر تنها یک امتیاز فاصله دارند. هر چند مس کرمان هم 15 امتیازی و در تعقیب ملوان است اما همین عملکرد از عزم جدی شاگردان مازیار زارع برای موفقیت در بازی های پیش رو خبر می دهد  و اینکه آنها در فصل جاری بزرگ فکر می کنند و هدفشان همان طور که اشاره شد صعود به لیگ برتر است نه ماندن در جمع تیم های دسته اولی. 

 

تا پایان راه زمان زیادی باقی مانده؛ اما یکی از خوبی های ملوان شخصیت تیمی است. تیمی که قهرمانی در جام حذفی فوتبال کشور هم در کارنامه او دیده می شود به طور حتم می تواند بزرگ فکر کند و با تلاش وافر و ستودنی دست به یک کار بزرگ بزند؛ صعود به لیگ برتر. از آن جهت که از 18 تیم حاضر در لیگ یک تنها دو تیم به لیگ برتر صعود می کنند و با توجه به کثرت مدعیان صعود به لیگ برتر یک کار بزرگ است. 

 

اگر ملوان در نیمه های جدول بود و این اندیشه را در سر داشت بدون شک با دغدغه به مسیر ادامه می داد اما اکنون و در این جایگاه حتما به این نتیجه رسیده که تیم شایسته صعود است و از این پس ارایه بازی های خوب در برابر حریفان می تواند ملوان را به خواسته اش و جایگاهش برساند؛ حضور در لیگ برتر. واقعا جای چنین تیم هایی در لیگ برتر خالی است.

دیدگاه‌ها