کد خبر : 1729680 | 16 دی 1399 ساعت 16:11 | 35K بازدید | 7 دیدگاه

مسعود برای برد شخصا دست به کار شد

بازیکن-سرمربی تراکتور در اولین حضور خود در ترکیب اصلی یک پاس گل داد.

مسعود برای برد شخصا دست به کار شد

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی بعد از برکناری علیرضا منصوریان در هفته پنجم، به عنوان سرمربی موقت تراکتور انتخاب شد. در حالی که تصور می شد حضور شجاعی به عنوان بازیکن-سرمربی در تراکتور موقت باشد، با کسب نتایج خوب و ارائه بازی های تماشاگرپسند، تراکتوری ها در صدد دائمی کردن این شرایط برای شجاعی شدند.

 

با وجود تمایل بالای مالک باشگاه و ارائه پیشنهادات متعدد، شجاعی هنوز تن به این کار نداده و همچنان به عنوان بازیکن و سرمربی موقت در حال فعالیت است. تمایل شجاعی برای ادامه فوتبال به عنوان بازیکن در این تصمیم او بی تاثیر نبوده  و امروز نیز شاهد حضور بازیکن-سرمربی تراکتوری ها در ترکیب اصلی برای اولین بار هستیم.

 

بعد از کسب دو برد متوالی با شجاعی، تراکتور در دو هفته اخیر تنها یک امتیاز کسب کرده و پیروزی مقابل ذوب آهن در بازی امروز برای ماندن در کورس قهرمانی بسیار الزامی است. در چنین شرایطی و البته با توجه به غیبت دژاگه و حاج صفی، مسعود شجاعی به عنوان رهبر میانه میدان تراکتور در زمین حضور دارد.

بازیکن-سرمربی تراکتوری ها در بازی امروز نقش اول را در طراحی حملات تیمش بر عهده داشته و چندین موقعیت گل با پاس های او را شاهد بوده ایم. تک گل سرخ پوشان تا این لحظه نیز با پاس گل دیدنی شجاعی و ضربه عباس زاده به ثمر رسیده است. در صحنه گل که روی یک ضدحمله به ثمر رسید، مسعود شجاعی پس از دریافت پاس از اکبر ایمانی، به خوبی با یک پاس در عمق، عباس زاده را در موقعیتی قرار داد که برای گلزنی، کار سختی در پیش نداشت.

دیدگاه‌ها