کد خبر : 1729790 | 17 دی 1399 ساعت 09:50 | 12.3K بازدید | 1 دیدگاه

سولسشر: زمان درخشش فن‌دبیک هم خواهد رسید

اوله‌گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، از فن‌دبیک خرید تابستانی این باشگاه دفاع کرد و انتقادات به او را وارد ندانست.

سولسشر: زمان درخشش فن‌دبیک هم خواهد رسید

به گزارش "ورزش سه"، اوله‌گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که زمان درخشش دانی فن‌دبیک در اولدترافورد فراخواهد رسید و این بازیکن هلندی نقشی کلیدی در پیشرفت منچستریونایتد خواهد داشت.

دانی فن‌دبیک که در تابستان از آژاکس به یونایتد پیوست، از زمان رسیدنش به اولدترافورد تاکنون نتوانسته تبدیل به مهره‌ای ثابت در برنامه‌های سولسشر شود. او 10 بار در این فصل از لیگ برتر برای یونایتد به میدان رفته اما تنها در دو بازی از ابتدا در زمین حضور داشته است.

 

1546995

 


فن‌دبیک تنها 251 دقیقه در لیگ برتر بازی کرده، هرچند در لیگ قهرمانان و جام اتحادیه هر کدام در سه بازی حاضر بوده.  در حالی که ستاره سابق آژاکس هنوز کاملاً در اولدترافورد جا نیافتاده، سولسشر می‌گوید که امید زیادی به فن‌دبیک دارد که در صورت به دست آوردن فرصتی واقعی برای درخشش، تبدیل به بازیکن مهمی برای این تیم شود.

 

1557688

 

سولسشر در مورد فن‌دبیک گفت: "دانی هر وقت شانسش را پیدا کرده، بازی خوبی ارائه داده. به نظرم گاهی خیلی زود نتیجه‌گیری می‌کنیم که اگر او بازی نمی‌کند، پس شکست خورده است! ویکتور لیندلوف و فرد نمونه‌های خوبی در تیم من هستند که اندکی زمان نیاز داشتند و اکنون تبدیل به بازیکنان خیلی مهمی در تیم ما شده‌اند. برای دانی هم همینطور خواهد بود.
او در بین دیگر بازیکنان با کیفیت میانه زمین قرار دارد و حضور در کنار برونو فرناندس، خوان ماتا، جسی لینگارد در آن پست چالش برانگیز است.
من با وجود پل پوگبا، نمانیا ماتیچ، اسکات مک‌تامینی و فرد تعداد زیادی شماره 10 و تعداد زیادی هافبک میانی دارم. نفرات زیادی هستند و دانی هر وقت شانسش را پیدا کرده خوب بازی کرده. این موضوع مهمی است که همیشه آماده باشی.
فن‌دبیک همیشه آماده است. او به شدت تمرین می‌کنند، روحیه مثبتی دارد و این فصل در خیلی بازی‌ها برای ما اوضاع را تغییر داده، او تا سال بعد بشتر و بیشتر هم رشد خواهد کرد."

منچستریونایتد خود را برای نیمه نهایی جام اتحادیه آماده می‌کند، جایی که آنها با امید به رسیدن به فینال مقابل تاتنهام، به مصاف رقیب دیرینه خود منچسترسیتی می‌روند.

 

دیدگاه‌ها