کد خبر : 1730094 | 18 دی 1399 ساعت 19:20 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

فلیک: بایرن امسال ژانویه بازیکنی نخواهد خرید

هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ می گوید این تیم در مقابل وسوسه جذب بازیکن جدید در ماه ژانویه مقاومت خواهد کرد.

فلیک: بایرن امسال ژانویه بازیکنی نخواهد خرید

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ می گوید این باشگاه در ماه ژانویه هیچ خرید قابل توجهی نخواهد داشت. فلیک با اشاره به شرایط دشوار اقتصادی ناشی از بحران کرونا گفت باشگاه مجبور به کاهش هزینه های خود است و در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ستاره جدیدی به بایرن اضافه نخواهد شد.

 

1560451

 

فلیک در عین حال اشاره کرد که این احتمال وجود دارد که در ماه ژانویه یک یا دو بازیکن بایرن را ترک کنند اما در موضوع اضافه شدن بازیکنان جدید فلیک مدعی شد در این شرایط دشوار نمی خواهد باشگاه را مجبور به هزینه کردن کند.

 

سرمربی بایرن مونیخ در این باره گفت:" بگذارید خیلی صریح بگویم که شرایط فعلی روی همه باشگاه های دنیا تاثیر گذاشته است. بحران کرونا اصلا چیز کوچکی نیست. اینجا باز هم تاکید می کنم که نمی خواهم از باشگاه تقاضای بازیکن جدید بکنم. من وضعیت بایرن مونیخ را می دانم و از وضعیت دشواری که در حال حاضر دارد مطلعم".

 

1560452

 

هانسی فلیک در ادامه گفت:" بازیکنانی که در حال حاضر در اختیار داریم همان بازیکنانی هستند که تا پایان فصل در اختیارمان خواهد بود. نمی دانم، شاید یک یا دو نفر از باشگاه منتقل شوند. ما در حال حاضر تیم باکیفیتی داریم و بعید می دانم این مساله در هدفهای ما خللی بوجود بیاورد".

 

 

دیدگاه‌ها