کد خبر : 1730242 | 19 دی 1399 ساعت 20:54 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی نوروزیان در لیگ برتر تفنگ بادی آقایان

پوریا نوروزیان از تیم هیئت ایلام با کسب بالاترین امتیاز قهرمان هفته اول و دوم لیگ برتر تیراندازی در ماده تفنگ بادی آقایان شد.

قهرمانی نوروزیان در لیگ برتر تفنگ بادی آقایان

به گزارش "ورزش سه"و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هفته اول و دوم لیگ برتر تفنگ بادی آقایان امروز 19 دی ماه با حضور 6 تیم به میزبانی تیم های نزاجا و شهدای ارتش در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری بین خطوط برگزار شد.

 

در بخش تیمی هفته اول، تیم های نزاجا، مقاومت و هیئت ایلام با غلبه بر تیم‌های شهدای ارتش، شهید لطفی هوافضا و فولاد مبارکه سپاهان به پیروزی رسیدند.

 

همچنین در بخش تیمی هفته دوم نیز، تیم‌های مقاومت، هیئت ایلام، فولاد مبارکه سپاهان برابر تیم‌های نزاجا، شهید لطفی هوافضا و شهدای ارتش به پیروز دست یافتند.

 

با برگزاری فینال این رقابت‌ها، پوریا نوروزیان از تیم هیئت ایلام به مقام قهرمانی دست یافت و حسین باقری از تیم نزاجا و امیرمحمد نکونام از تیم فولاد مبارکه سپاهان به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

 

در پایان نیز مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور سید جعفر حسینی رئیس سازمان لیگ، الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ و دیگر مسئولان و سرپرستان باشگاه ها برگزار شد.

 

 

دیدگاه‌ها