کد خبر : 1730736 | 22 دی 1399 ساعت 09:46 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید مورینیو از درخشش دله آلی

دله آلی در دیدار تاتنهام برابر مارین یکی از 11 نفر اصلی ژوزه مورینیو در زمین بود و نقش پررنگی در برد پر گل این تیم ایفا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در چارچوب مسابقات دور سوم جام حذفی انگلیس مهمان تیم گمنام مارین بود که در نهایت این مسابقه با نتیجه 5-0 به سود تیم لندنی خاتمه یافت.

 

در شبی که آلی روی هر سه گل کارلوس وینیسیوس برای تاتنهام نقش داشت، مورینیو پس از بازی ضمن تمجید از درخشش دله آلی راجع به بازگشت این بازیکن به لیگ برتر صحبت کرد.

 

آلی این فصل در تاتنهام به حاشیه رفته و تنها 75 دقیقه و در چهار بازی، در لیگ برتر برای این تیم بازی کرده است. اما عملکرد این بازیکن 24 ساله، در بازگشت به ترکیب اصلی برابر تیم مارین، مورینیو را تحت تاثیر قرار داده است.

 

1561416

 

مورینیو درباره دله آلی گفت: "من واقعا از عملکرد او در این بازی راضی‌ام. البته ما نمی خواستیم زیاد ریسک کنیم.  بازیکنان خلاق ما کمی به خاطر شرایط زمین مسابقه نگران بودند. اما من خوشحالم، با عملکردی بسیار حرفه‌ای و انرژی و پویایی بسیار خوب برای ما موقعیت خلق کرد. خیلی از عملکرد آلی راضی‌ام.

 

او امروز در زمین حاضر بود و البته این مسابقه‌ای نبود که بشود با آن کیفیت یک بازیکن را سنجید، اما من از عملکرد او بسیار راضی‌ام و اگر چهارشنبه برابر استون ویلا در ترکیب باشد و با ما بازی کند، اصلا سورپرایز نمی‌شوم."

 

طبق برنامه قرار است روز چهارشنبه تاتنهام به مصاف استون ویلا برود، هر چند پس از مثبت شدن تست کرونای تعدادی از بازیکنان تیم اصلی ویلا، این تیم به قرنطینه رفته است و هنوز مشخص نیست که این بازی برگزار خواهد شد یا خیر.

 

دیدگاه‌ها