کد خبر : 1731773 | 27 دی 1399 ساعت 16:10 | 20.8K بازدید | 2 دیدگاه

بی تاب بازی با منچستریم

کلوپ: تیاگو خرید زمستانی بزرگ لیورپول است

یورگن کلوپ معتقد است لیورپول با تیاگو آلکانتارا قدرتی مضاعف پیدا می کند و از در اختیار داشتن او ابراز خوشحالی کرد.

کلوپ: تیاگو خرید زمستانی بزرگ لیورپول است

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو آلکانتارا در نقل و انتقالات تابستانی بود که از بایرن مونیخ به لیورپول پیوست. ستاره اسپانیایی پس از هفت فصل بازی برای بایرن بود که تصمیم به تغییر فضا گرفت و اکنون یکی از خریدهای خوب قرمزها لقب گرفته است هرچند که به دلیل مصدومیتی طولانی نتوانسته بازی های زیادی انجام دهد. او در دربی مرسی ساید و برابر اورتون به شدت مصدوم شد و هفته ها به دور از میادین ماند اما در سه بازی گذشته لیورپول به میدان رفته و به تدریج در حال بازگشت به فرم خوب خود است.

فردا و در دربی انگلیس بین لیورپول و منچستریونایتد، خیلی ها منتظر درخشش تیاگو در میانه میدان هستند و لیورپولی ها بسیار به وی امید بسته اند.

 

 

1563094

 

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری بازی با یونایتد و در مورد تیاگو گفت:«(با خنده) تابستان برای افزایش رقابت و کمی تحت فشار قرار دادن هافبک های مان، تصمیم گرفتیم تیاگو را جذب کنیم. حالا او اینجاست و بیایید امیدوار باشیم سال ها برای ما بازی کند. مهمترین چیز این است که او الان در شرایط خوبی قرار دارد و بدون مشکل تمرین می کند.

تیاگو در دو بازی اخیر 135 دقیقه در میدان بود و برایش خوشحالم. برای او باید بهترین پست را در زمین پیدا کنم و می دانم که قابلیت های بالایی دارد. خوشحالم که او را به عنوان بازیکن در تیمم دارم. تیاگو یک انسان خوب و یک فوتبالیست استثنایی است و پس از غیبت در بیشتر بازی های نیم فصل، برای ما مثل یک خرید زمستانی بزرگ است.»

 

 

1562895

 

 

کلوپ در مورد وضعیت لیورپول برای بازی با یونایتد گفت:« یک هفته قبل یا شاید بیشتر، به ساوتهمپتون باختیم؛ اتفاقی که اصلا باب میل نبود اما فردای همان شکست با بازیکنان نشستیم و صحبت کردیم. گفت و گوی مثبتی بود و اکنون می خواهیم شرایط را تغییر دهیم. تیم دوم جدول هستیم و می دانیم که تا به اینجای فصل، چه اشتباهاتی را مرتکب شده ایم. باید در زمین ثابت کنیم که تیم بهتری از حریف هستیم و صادقانه بگویم که با انگیزه بالا منتظر بازی با منچستریونایتد هستم.»

 

دیدگاه‌ها