کد خبر : 1732145 | 29 دی 1399 ساعت 16:24 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعی با پاس گل جبران کرد (عکس)

کاپیتان تراکتوری ها با یک پاس گل، اشتباه نیمه اول خود را جبران کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی که این روزها به عنوان سرمربی موقت، هدایت تراکتور را بر عهده دارد، به مانند بازی هفته گذشته مقابل ذوب آهن، در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت تا به عنوان بازیکن هم به تیمش کمک کند.

شجاعی که در بازی با ذوب آهن نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشت و با پاس های دیدنی خود بارها موقعیت های گلزنی را برای مهاجمان تیمش ایجاد کرده و کفه سنگین ترازوی میانه میدان را مال تراکتور کرد، در نیمه اول بازی امروز یک اشتباه فاحش داشت.

کاپیتان - سرمربی سرخ پوشان در دقیقه ۳۸ بازی با استقلال، اشتباهی عجیب را مرتکب شد. او در یک سوم دفاعی زمین خودی صاحب توپ بود و در شرایطی که فضا را برای انتقال توپ به خط حمله بسته می‌دید، تصمیم گرفت که به مدافعان خودی پاس بدهد. اما پاس او به حدی آرام بود که به هخامنش و محمدی نرسید و شیخ دیاباته با فرصت طلبی دروازه تراکتور را گشود تا شجاعی دوباره مورد انتقاد تی تی ها قرار گیرد.

 

1563752

 

1563753

 

شجاعی اما در نیمه دوم بازی و در حالی که تیمش با سه گل از حریف عقب افتاده بود، با پاسی دیدنی محمد عباس زاده را در موقعیتی طلایی قرار داد و این مهاجم فرصت طلب هم به زیبایی، پاس کاپیتان تیمش را به گل اول تراکتور تبدیل کرد. به این ترتیب مسعود شجاعی با یک پاس گل، اشتباه نیمه اول خود را به نوعی جبران کرد.

دیدگاه‌ها