کد خبر : 1732546 | 01 بهمن 1399 ساعت 15:40 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

لاپورتا هنوز به قهرمانی بارسلونا امیدوار است

خوان لاپورتا، رئیس سابق بارسا و یکی از کاندیداهای فعلی ریاست این باشگاه، به موفقیت بارسا در ادامه فصل امیدوار است.

لاپورتا هنوز به قهرمانی بارسلونا امیدوار است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در حال تجربه فصلی تاریخی است، اما نه به آن شکلی که آرزویش را داشتند. این تیم در واقع دقیقا نقطه مقابل تیم پپ گواردیولا در سال 2009 است که توانست 6 جام را بالای سر ببرد.

پس از یک فصل بدون قهرمانی، خروج تحقیر آمیز از چمپیونزلیگ و یک تابستان جنجالی که نزدیک بود به قیمت از دست دادن کاپیتان بارسا تمام شود، کسی واقعا انتظار زیادی از این تیم نداشت. اما به شکلی عجیب، رونالد کومان و بارسلونا موفق شده اند حتی بیش از این در چشم هواداران‌شان سقوط کنند!

 

با وجودی که بارسا در حال حاضر در رده سوم جدول لالیگا قرار دارد، اما به وضوح از جمع مدعیان خارج شده است. چمپیونزلیگ همچنان رویایی دور از دست است و هنوز اثرات کوپا دل ری پا برجا است. باخت در فینال سوپر کاپ را هم اضافه کنید... با همه اینهاخوان لاپورتا راجع به آینده بارسا خوشبین است.

 

1564343

 

لاپورتا در این باره گفت: "من خوش‌بینم، من همیشه نیمه پر لیوان را می بینم و باور دارم این فصل ما قهرمانی را می بریم. تیم باید به توانایی ها و فرصت های خود ایمان داشته باشد، سرمربی باید سعی کند تا سیستم بازی را بیابد و در کنار هم می توانند به نتیجه ای که ما می خواهیم برسند."

 

برای هواداران بارسلونا  اما امسال از انگشتان یک دست هم کمتر نقطه مثبت باقی مانده است، به خصوص با توجه اینکه انتخابات ریاست بارسلونا نیز که همه منتظرش بودند، به تعویق افتاده است. انتخاباتی تاریخی که قرار است بیش از یک ماه بعد و در میانه های اسفند برگزار شود.

 

لاپورتا در پاسخ به این سوال که پس از باخت در سوپرکاپ چه احساسی داشت؟، گفت: "بد... چرا که به آن شکل باختیم. یک خطا در آخرین دقیقه بازی به اتلتیک بیلبائو جان دوباره داد تا بتوانند به بازی برگردند. من از بازیکنان و کادر فنی می خواهم که همچنان به جنگیدن برای بهبود این وضعیت ادامه دهند."

 

هواداران بارسلونا آرزو دارند که آنها هم می توانستند همان خوشبینی لاپورتا را نسبت به بارسلونا داشته باشند، اما در حال حاضر اوضاع بارسلونا به شدت تیره و تار به نظر می رسد و ممکن است برای دومین فصل پیاپی این تیم بدون جام بماند.

دیدگاه‌ها