کد خبر : 1732566 | 01 بهمن 1399 ساعت 16:05 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط مسی خوب است

کومان: من هم به نیمار و امباپه علاقه دارم

رونالد کومان معتقد است هر مربی دوست دارد نیمار و کیلیان امباپه را در تیمش داشته باشد.

کومان: من هم به نیمار و امباپه علاقه دارم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب در زمین کورنیا دیدار یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری را پیش رو دارد و رونالد کومان سرمربی این تیم پس از شکست در فینال سوپرکاپ قصد دارد به بسیاری از بازیکنانش استراحت بدهد. لیونل مسی هم این بازی را به دلیل محرومیت از دست داده است. او دیروز به دلیل خطای شدید روی بازیکن بیلبائو در فینال سوپرکاپ، دو جلسه از همراهی بارسا محروم شد.

 

 

1562412

 

 

کومان در نشست خبری این بازی گفت:« در زمینی با چمن مصنوعی بازی داریم که برای من قابل قبول نیست و آن را مناسب فوتبال نمی دانم. کورنیا برابر ما انگیزه بالایی دارد و بازی برابر این تیم دشوار خواهد بود. در چنین بازی هایی گاهی اتفاقات عجیبی رخ می دهد.»

 

مصدومیت مسی:« شرایط بدنی مسی خوب است و مصدوم نیست.»

 

نیمکت نشینی های میرالم پیانیچ:« احیرا او کم بازی کرده چون سبک بازی مان را عوض کرده ایم و در میانه میدان هافبک هایی دیگر را به میدان فرستاده ام. روی بوسکتس، دی یونگ و پدری حساب باز کرده ام و می دانم پذیرش این وضعیت برای پیانیچ دشوار است ولی او می داند که باید بیشتر کار کند تا نظرم نسبت به او تغییر کند. پیانیچ هم مثل هر بازیکنی فرصت های خود را خواهد داشت. در تیم های بزرگ، همیشه رقابت بالاست.»

 

 

1563475

 

 

مشکلات دفاعی بارسا:« با مدافعان حرف زده ام که به خصوص روی توپ های ارسالی با تمرکز بیشتری بازی کنند. در خیلی از بازی ها نتیجه را جزئیاتی اندک تعیین می کنند و باید هر کسی وظیفه اش را در زمین به درستی انجام دهد. گاهی حوادث غیر قابل پیش بینی هم رخ می دهد که باعث ناکامی تان می شود.»

 

حرف های مدیر ورزشی پی اس جی در مورد حفظ نیمار و امباپه:« از من هم بپرسید به شما خواهم گفت که به نیمار و امباپه علاقه مند هستم.»

 

 

1563520

 

 

تاثیر منفی شکست در فینال سوپرکاپ:« پس از بازی و فردای بازی ناراحت و عصبانی بودیم که البته طبیعی است. چیزی تا فتح جام فاصله نداشتیم و در دقیقه پایانی گل مساوی را به ما زدند ولی ما وقت برای فکر کردن به آن شکست نداریم. مسیر درستی را طی می کنیم و این اواخر در لالیگا هم رو به رشد بودیم.»

 

وضعیت روحی مسی:« مسی با انگیزه تمرین کرده و چیز غریبی در او ندیده ام. او هم از شکست ناراحت بود ولی نگاه مان رو به جلو است. اخراج شدن مسی هم اتفاق ناراحت کننده ای بود و باشگاه درخواست فرجام داده است. امیدوارم محرومیتش کاهش پیدا کند. این البته بر عهده باشگاه است.»

 

دیدگاه‌ها