کد خبر : 1732943 | 03 بهمن 1399 ساعت 18:53 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

شکست سپاهان در بازی بزرگ هفته

هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان، با نخستین شکست سپاهان در رقابت های امسال و سقوط این تیم از صدر به رده سوم همراه بود.

شکست سپاهان در بازی بزرگ هفته

به گزارش "ورزش سه"، هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان، امروز با برگزاری 5 دیدار به پایان رسید که در مهمترین دیدار هفته، شهرداری بم مدافع عنوان قهرمانی از سد سپاهان صدرنشین گروه گذشت.


سپاهانی ها که در بازی رفت موفق شده بودند رکورددار بیش از 2 سال شکست ناپذیری بمی ها را بشکنند، در این دیدار که در کرمان برگزار شد، با تک گل مونا حمودی مغلوب میزبان خود شدند تا آنها صدر جدول را به رقیب همشهری خود یعنی ذوب آهن واگذار کنند و معادلات این گروه بیش از پیش پیچیده تر شود. در دیگر بازی این گروه، ذوب آهن با نتیجه پر گل 6 بر صفر از سد همیاری ارومیه گذشت و به صدر جدول رده بندی صعود کرد.


در این گروه، ذوب آهن با برگزاری 7 دیدار و کسب 14 امتیاز صدرنشین گروه شد، شهرداری بم نیز با 6 بازی و 13 امتیاز و کسب تفاضل گل مثبت 10 در جایگاه دوم قرار دارد. سپاهان که نخستین شکست فصل را تجربه کرد، با 6 بازی 13 امتیازی ماند و به دلیل تفاضل گل کمتر به رده سوم سقوط کرد. نماینده البرز و همیاری ارومیه نیز چهارم و پنجم هستند.


در مهمترین دیدار گروه دوم، شهرداری سیرجان در ادامه روند موفقیت آمیز خود با نتیجه 3 بر 2 از سد میهمان خود وچان کردستان عبور کرد. سارگل بوشهر نیز با نتیجه 6 بر صفر قشقایی شیراز را در هم کوبید و دیدار ملوان بندرانزلی و پالایش گاز ایلام با تساوی بدون گل به پایان رسید.


در این گروه، شهرداری سیرجان با 22 امتیاز صعودش را به دور بعدی قطعی کرد، وچان نیز با 16 امتیاز دوم است، ملوان با 10 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد، پالایش گاز ایلام با یک بازی کمتر نسبت به سه تیم اول جدول و کسب 9 امتیاز چهارم است. سارگل بوشهر و قشقایی شیراز نیز در رده های پنجم و ششم قرار دارند.


رقابت های امسال لیگ برتر بانوان به دلیل مشکلات شیوع کرونا در دو گروه برگزار می شود که تیم های اول و دوم به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند.

دیدگاه‌ها