کد خبر : 1732944 | 03 بهمن 1399 ساعت 18:54 | 18.6K بازدید | 1 دیدگاه

تبدیل چمن به پیست اسکی در لیگ بانوان (عکس)

استادیوم برگزاری دیدار تیم های پالایش گاز و ملوان، بدون اطلاع به تیم میهمان تغییر پیدا کرد!

تبدیل چمن به پیست اسکی در لیگ بانوان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بانوان، امروز با برگزاری 5 دیدار در گروه های یک و دو به انجام رسید که در یکی از این دیدارها، تلاش تیم های ملوان و پالایش گاز ایلام با تساوی بدون گل به پایان رسید.


اما برگزاری این دیدار که برای دو تیم حائز اهمیت بود، با حاشیه هایی نیز همراه شد. در جلسه هماهنگی پیش از دیدار، استادیوم سردار جنگل رشت به عنوان محل برگزاری مسابقه دو تیم انتخاب شد و در حالیکه قرار بود این بازی رأس ساعت 14 برگزار شود، پیش  از ظهر امروز تیم پالایش گاز ایلام در محل برگزاری مسابقه حاضر که با زمینی پوشیده از برف مواجه شد.
به گفته مسئولان این تیم، ارتفاع برف بر روی چمن استادیوم تا 7 سانتی متر نیز می رسید و نکته عجیب تر اینکه هیچ کدام از مسئولین برگزار کننده مسابقه و اعضای تیم ملوان نیز در محل برگزاری بازی در استادیوم سردار جنگل حضور نداشتند.


پس از هماهنگی های ایجاد شده، محل این بازی مجددا به استادیوم تختی انزلی منتقل شد و به دلیل حضور تیم پالایش گاز در شهر رشت، اتوبوس این تیم این بار راهی شهر انزلی شد و به همین دلیل این بازی با یک ساعت تأخیر برگزار و در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.


در حالیکه همانطور در تصویر مشخص است، چمن استادیوم انزلی کاملا آماده برگزاری این دیدار بود ولی مشخص نیست چرا ابتدا این بازی به استادیوم سردار جنگل منتقل شد آن هم در شرایطی که مسئولین این ورزشگاه چاره ای برای جلوگیری از پوشیده شدن چمن و تبدیل شدنش به پیست اسکی در نظر نگرفته بودند.

 

1564901

 

1564902

 

1564904

دیدگاه‌ها