کد خبر : 1733289 | 05 بهمن 1399 ساعت 12:46 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

صعود شاگردان جهان نجاتی؛

شهرداری سیرجان، اولین مسافر پلی‌آف فوتبال زنان

پیروزی در دوئل حساس و حیثیتی مقابل وچان کردستان باعث شد تا نماینده سیرجان به عنوان اولین تیم به مرحله پلی‌آف صعود کند.

شهرداری سیرجان، اولین مسافر پلی‌آف فوتبال زنان

به گزارش "ورزش سه" به واسطه شرایط کرونایی و جلوگیری از فرسایشی‌شدن مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان، امسال در اقدامی جدید، مسابقات در فرمت دو گروهی برگزار شد تا دو تیم برتر هر گروه به مرحله پلی‌آف صعود کنند؛ در گروه اول تیم‌هایی چون ذوب‌آهن، شهرداری بم و سپاهان اصفهان مدعی صعود به پلی‌آف هستند.

 

در گروه دوم نیز تقریبا شرایط مشخص شده است. چرا که شاگردان جهان نجاتی با کامبک تماشایی مقابل وچان کردستان، با 22 امتیاز صدرنشینی‌شان قطعی شد و اولین تیم حاضر در مرحله پلی‌آف شناخته شدند؛ وچانی‌ها هم در صورت کسب تنها دو امتیاز دو دیدار پیش‌روی صعودشان به مرحله پلی‌آف از گروه دوم قطعی خواهد شد، تیم‌های پالایش گاز ایلام و ملوان بندرانزلی شانس بسیار کمرنگی برای رسیدن به مرحله پلی‌آف دارند.

 

در مرحله پلی‌آف چهار تیم برتر به صورت ضربدری در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و سپس دو تیم برنده راهی فینال می‌شوند و قهرمان سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان مشخص خواهد شد؛ فصل گذشته تیم شهرداری بم که با هفت قهرمانی رکورددار است، توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد و شاگردان مرضیه جعفری این فرصت را دارند تا برای چهارمین فصل متوالی و در مجموع هشتمین‌بار قهرمانی خود در لیگ را جشن بگیرند، البته اگر بتوانند از گروه مرگ صعود کنند تا به مرحله پلی‌آف برسند.

دیدگاه‌ها