کد خبر : 1733945 | 08 بهمن 1399 ساعت 14:20 | 123.6K بازدید | 0 دیدگاه

طیبی: همه پرتغال صحبت از مهدی می‌کنند؛

بازیکنان بنفیکا پیگیر مهدی طارمی!

ستاره ایرانی بنفیکا روایت جالبی از محبوبیت مهدی طارمی در بین فوتسالیست‌ها و مردم پرتغال دارد.

بازیکنان بنفیکا پیگیر مهدی طارمی!

به گزارش "ورزش سه"، حسین طیبی که اخیرا در فهرست ۱۰ نفره برترین بازیکنان فوتسال جهان قرار گرفته، در گفت‌وگویی تلویزیونی پیرامون پیوستن به بنفیکا پرتغال اظهار کرد:

چهار سال خیلی خوب را در باشگاه غیرت که یکی از بهترین تیم‌های دنیا است، پشت سر گذاشتم. شرایطم در آنجا عالی بود و فینال اروپا، نایب‌قهرمانی و رتبه سومی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردم، اما دوست داشتم یک چالش جدید را تجربه کنم چون به فوتسالم کمک می‌کرد.

 

او ادامه داد: هدفم حضور در یک تیم بزرگ با شرایط خوب بود که از بین پیشنهاداتم و پس از مشورتی که با اطرافیانم انجام دادم، تصمیم گرفتم به بنفیکا بروم. از حضور در بنفیکا خیلی راضی هستم؛ باشگاه خیلی بزرگی است و یکی از بزرگترین تیم‌های دنیا محسوب می‌شود.

 

ملی‌پوش فوتسال ایران و بنفیکا در خصوص عملکرد خوب طارمی در پورتو ابراز کرد: مهدی فوق‌العاده است. من در کشور پرتغال هستم و می‌بینم که صحبت از مهدی طارمی در بین مردم زیاد است. حتی بازیکنان فوتسال بنفیکا هم از طارمی صحبت می‌کنند.

 

1555472

 

طیبی یادآور شد: بازیکنان تیم فوتسال بنفیکا به من می‌گویند مهدی طارمی، بازیکن ایرانی پورتو خیلی خوب است. خدا را شکر آنقدر عملکرد مهدی خوب بوده که حتی بازیکنان فوتسال هم او را می‌شناسند. یکی، دو بازیکن فوتسال از من خواستند تا پیراهن مهدی را بگیرم و به آنها بدهم.

 

او اضافه کرد: خدا را شکر مهدی آنقدر در پرتغال خوب کار کرده که به‌عنوان یک ایرانی به او افتخار می‌کنم و امیدوار هستم این روند را ادامه دهد. به هر حال هر وقت شما به یک تیم جدید می‌روید، زمان مشخصی برای خودنمایی می‌خواهید که این زمان برای مهدی خیلی سریع گذشت.

 

فوتسالیست ایرانی بنفیکا درباره شرایط نه چندان خوب علی علیپور در ماریتیمو عنوان کرد: او همیشه در ایران بازی کرده بود و از یک فضای دیگر به پرتغال آمد. مهدی طارمی تجربه بازی در قطر و یک سال حضور در پرتغال را داشت و علی علیپور هم زمان می‌خواهد تا بتواند خودش را اثبات کند.

 

طیبی درباره ارتباط خوبی که با فوتبالیست‌ها دارد، گفت: با علیرضا بیرانوند تنیس فوتبال بازی می‌کردیم. او پسر خیلی خوبی است و همیشه کُری داشتیم. البته چند بار هم باختیم، اما واقعا او درجه یک است.

 

1550629

 

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بیشتر از همه با کدام بازیکن تیم ملی با چه کسی رفاقت دارد، اظهار کرد: محمدرضا سنگ‌سفیدی؛ او جدا از اینکه پسر خیلی خوبی است، یک فوتسالیست قوی و توانمند به حساب می‌آید و برای موفقیت من در زمین خیلی تلاش کرده است. همیشه این موضوع را درک کردم و به او گفتم. از محمدرضا تشکر می‌کنم و خیلی دوست دارم این اتفاق برای او بیفتد و لژیونر شود. می‌دانم که امسال هم دو پیشنهاد خیلی خوب خارجی داشت ولی بخاطر شرایط کرونا این انتقال صورت نگرفت. امیدوار هستم هرچه زودتر شرایط بهتر شود تا سنگ‌سفیدی هم را هم در جمع لژیونرها ببینیم. به نظرم بهترین بازیکن فوتسال ایران است؛ حتی بیشتر از خودم(با خنده).

 

طیبی درباره اینکه گفته می‌شود گران‌ترین بازیکن ایرانی فوتسال است، عنوان کرد: خیلی از عزیزان بالاتر هستند. خدا را شکر با دعای خیر پدر و مادرم به چیزی بیشتر از آنچه که در فوتسال فکر می‌کردم، رسیده‌ام و شرایطم خیلی خوب است. اینکه بخواهم بگویم گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتسال ایران هستم یا نه، فقط می‌توانم عنوان کنم که شرایطم خیلی خوب است.

دیدگاه‌ها