کد خبر : 1734221 | 09 بهمن 1399 ساعت 19:08 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

چهار مدعی و سه سهمیه؛

هفته سرنوشت‌ساز در انتظار فوتبال زنان

در شرایطی رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال زنان فردا (جمعه) پیگیری خواهند شد، که تکلیف صعود یک مدعی به مرحله پلی‌آف مشخص شده است و سه تیم دیگر برای صعود تلاش می‌کنند.

هفته سرنوشت‌ساز در انتظار فوتبال زنان

به گزارش "ورزش سه" شهرداری سیرجان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان، هفته گذشته با پیروزی 6 امتیازی مقابل وچان کردستان توانست به عنوان اولین تیم خود را به مرحله پلی‌آف برساند؛ اما هنوز چهار تیم دیگر برای رسیدن به مرحله پلی‌آف در تلاش هستند و این امر سبب جذابیت دوچندان رقابت‌های دو هفته پایانی لیگ برتر فوتبال زنان در مرحله گروهی شده است.

 

در گروه یک، سه تیم ذوب‌آهن اصفهان، شهرداری بم و سپاهان اصفهان شانس صعود به مرحله پلی‌آف را دارند و از میان این سه مدعی، دو تیم جواز صعود به پلی‌آف را به دست خواهد آورد؛ ذوبی‌ها که فعلا صدرنشین گروه یک هستند، این هفته استراحت خواهند کرد تا فرصتی ایده‌آل برای صدرنشینی دوباره شهرداری بم یا سپاهان اصفهان فراهم آید.

 

ذوب‌آهن با 14 امتیاز در صدر جدول بوده و شهرداری بم و سپاهان با 13 امتیاز به ترتیب جایگاه دوم و سوم جدول را به واسطه تفاضل گل بهتر در اختیار دارند.

 

در دیدارهای هفته نهم که فردا (جمعه) از ساعت 13 پیگیری می‌شود، در گروه یک سپاهان میزبان تیم بحران‌زده همیاری آذربایجان غربی است و این بهترین فرصت برای کسب پیروزی پرگل برای شاگردان امیرشقاقی است تا بار دیگر بتوانند خود را به صدر جدول لیگ برتر فوتبال زنان برسانند و مدعی نخست صعود به مرحله پلی‌آف شوند؛ در دیگر بازی حساس این گروه، شهرداری بم پذیرای هیات فوتبال البرز است، بمی‌ها که مدافع عنوان قهرمانی به شمار می‌روند پیش از دیدار فینال‌گونه هفته پایانی مقابل ذوب‌آهن به دنبال کسب پیروزی خانگی برابر البرزی‌ها هستند تا صدر جدول را به تسخیر خود در بیاورند.

 

در گروه دوم با توجه به قطعی شدن صعود شهرداری سیرجان، دوئل این تیم با ملوان بندرانزلی تشریفاتی به شمار می‌رود؛ اما وچان کردستان دیگر مدعی قهرمانی این فصل لیگ برتر فوتبال زنان، به 2 امتیاز برای صعود به پلی‌آف از دو دیدار باقیمانده مرحله گروهی نیازمند است. آن‌ها فردا در خانه پذیرای تیم قعرنشین و بحران‌زده قشقایی شیراز هستند و به نظر شاگردان صادقی در دیدار فردا جشن صعود خود به پلی‌آف را خواهند گرفت تا تقابل هفته پایانی مقابل ملوان تشریفاتی شود.

 

برنامه هفته هشتم لیگ برتر فوتسال زنان (10 بهمن - ساعت 13 صبح)

 


گروه یک:

(استراحت: ذوب‌آهن اصفهان)
سپاهان اصفهان - همیاری آذربایجان غربی
شهرداری بم - هیات فوتبال البرز

 


گروه دو:


شهرداری سیرجان - ملوان بندرانزلی
وچان کردستان - قشقایی شیراز
پالایش گاز ایلام - سارگل بوشهر

دیدگاه‌ها