کد خبر : 1734231 | 09 بهمن 1399 ساعت 20:09 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب آهن هفته آخر نایب قهرمانی را کسب کرد

قهرمانی دختران والیبالیست سایپا بدون شکست

تیم والیبال بانوان سایپا با شکست پیکان بدون شکست جشن قهرمانی گرفت و ذوب آهن نیز به عنوان نایب قهرمانی رسید.

قهرمانی دختران والیبالیست سایپا بدون شکست

به گزارش "ورزش سه"، بیستمین دوره لیگ برتر والیبال بانوان با حضور هشت تیم سایپا تهران، شهرداری قزوین، اکسون، سروقامتان بابل، ذوب‌آهن اصفهان، پیکان تهران، ستارگان فارس و خجسته اسلامشهر آغاز شده بود، عصر امروز به پایان رسید.


در آخرین دیدار این رقابت‌ها، دو تیم تهرانی و مدعی در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که سایپا پیش از این قهرمانی خود را در لیگ برتر بانوان قطعی کرده بود. در این مسابقه نیز سایپا سه بر یک پیکان را شکست داد و به دوازدهمین برد متوالی خود در این رقابت‌ها دست یافت تا بدون شکست قهرمان لیگ برتر بانوان شود.

 

1567004


نارنجی پوشان سایپا در ست سوم 25 بر 23 مغلوب پیکان شدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 16 و 25 بر 12 حریف دیرینه خود را شکست دادند تا شاگردان مریم‌السادات هاشمی با 6 برد و 18 امتیاز در مرحله نهایی این رقابت‌ها، عنوان قهرمانی را به دست آوردند. سایپا در مرحله مقدماتی نیز با 6 برد و 18 امتیاز صدرنشین گروه خود شده بود.


شاگردان میترا شعبانیان در پیکان نیز با پذیرش این شکست با دو برد، چهار شکست و کسب 6 امتیاز مرحله نهایی، مقام سوم لیگ برتر بانوان سال 99 را کسب کردند.

 

1567005


از سوی دیگر تیم والیبال ذوب‌‌آهن اصفهان با شکست شهرداری قزوین عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر بانوان سال 99 به نام خود ثبت کرد. در نخستین مسابقه امروز تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری قزوین به مصاف هم رفتند و شاگردان فریبا صادقی با شکست سه بر صفر نماینده قزوین به چهارمین برد خود در مرحله نهایی لیگ برتر بانوان دست یافتند و با 12 امتیاز عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

دیدگاه‌ها