کد خبر : 1735816 | 17 بهمن 1399 ساعت 17:45 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

در بهترین زمان گل به ذوب  زدیم 

نویدکیا: سلمانی می‌تواند به بهترین تیمهای دنیا برود

سرمربی سپاهان بعد از برد سه گله تیمش در دربی اصفهان از عملکرد شاگردانش تقدیر کرد و ابراز امیدوار کرد با تداوم این روند به موفقیت های بزرگی دست یابند.

نویدکیا: سلمانی می‌تواند به بهترین تیمهای دنیا برود

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا سرمربی سپاهان اصفهان بعد از برتری ارزشمند تیمش در دربی اصفهان با حضور در نشست خبری گفت: دربی اصفهان همیشه جذاب بوده و الان هم واقعا یک بازی جذاب برای بینندگان بود. ما در بهترین شرایط ممکن به گل رسیدیم و این خیلی به ما کمک کرد. یک مقدار بعد از آن مشکل داشتیم و بچه های ما عقب بازی کردند و این شانس را به ذوب آهن دادند که بتوانند به ما از سمت چپ فشار بیاورند و موقعیت خوبی هم نصیب آنها شد. 

 

وی در ادامه با اشاره به موفقیت تیمش در نیمه دوم و عملکرد حریف نیز گفت: در نیمه دوم اما می دانستیم حریف به خاطر فشار روحی و روانی که دارد به دنبال حملات زیاد است و ما به دنبال دفاع بودیم و در کار دفاعی هم خیلی خوب ظاهر شدیم و سعی کردیم از ضدحملات خوب استفاده کنیم. از راه موقعیتهای خوبی به دست آوردیم اما نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم. هر چند از روی ضدحملات دو گل به ثمر رساندیم اما به نظرم می توانستیم خیلی بهتر برنامه ریزی می کردیم تا شانس های بیشتری را به گل تبدیل کنیم. ذوب آهن با این حال خوب کار کرد و به نظرم اگر این شرایط را نداشت که بخواهد در نیمه دوم بی مهابا حمله کند، اتفاقی که برای ما مقابل شهرخودرو افتاد تکرار می شد. ما تا آنجایی که می توانستیم سعی کردیم از موقعیت ها به خوبی سود ببریم. 

 

نویدکیا در واکنش به سوالی درباره تنش‌های شکل گرفته در دقایق پایانی بازی گفت: چیز خاصی نبود. بعد از نتیجه 2-0 ما می خواستیم تعویض کنیم اما نمی دانم چرا روی تعویض تعلل ایجاد شد. نمی دانم از سمت داوران بود یا ما اشتباه کردیم. ما بعد از اینکه گل خوردیم کمی بهم ریختگی داشتیم ولی در کل مشکل خاصی نبود. 

 

سرمربی سپاهان درباره بکارگیری بازیکنان جوان تیمش در این بازی گفت: یاسین یکی از بازیکنان آینده دار ماست. کاپیتان تیم ملی جوانان و یکی از استعدادهای خوب تیم ماست و در آینده می تواند یکی از بهترین بازیکنان ایران شود که حتی شانس حضور در بهترین باشگاه‌های اروپا را هم خواهد داشت ولی باید خیلی چیزها را یاد بگیرد و کم کم تبدیل به بازیکن بزرگی شود. این شانس را دارد ولی من در بازی‌های آسیا هم به او فیکس بازی دادم تا بداند چقدر به او اعتماد دارم و او در 18 سالگی قرار دارد و میتواند در آینده فوتبالیست بهتری شود.

 

محرم نوید کیا درباره عملکرد تیمش گفت: یکی از نقاط خوشحالی برای من این است که بازیکنانی که به عنوان جانشین وارد ترکیب شدند واقعا فوق العاده بازی کردند و در اختیار تیم بودند و تا جایی که می توانند به تیم کمک کنند. ما به دنبال این بودیم تا از بهم ریختگی ذوب آهن از بازیکنان سرعتی استفاده کنیم و بچه ها در ضدحملات خیلی خوب کار کردند. من از هر 5 بازیکن تعویضی تیم تشکر می کنم و این نشان می دهد که تیم ما از نظر ساختاری و رفاقتی به جای خوبی می رسد و این برای من خوشحال کننده است و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها