کد خبر : 1735935 | 18 بهمن 1399 ساعت 10:22 | 8.4K بازدید | 1 دیدگاه

قهرمان نیم فصل ما یا استقلال خواهیم بود؛ 

علی‌محمدی: در سپاهان کسی به بازوبند فکر نمی‌کند

هافبک تیم فوتبال سپاهان معتقد است تیمش می توانسته گل های بیشتری در دربی اصفهان بزند و با اختلاف بیشتری این مسابقه را ببرد.

علی‌محمدی: در سپاهان کسی به بازوبند فکر نمی‌کند

جلال علی محمدی هافبک تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی 3 بر 1 تیمش مقابل ذوب آهن در دربی اصفهان در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" بیان کرد: بازی سخت و درگیرانه ای بود و فکر می کنم برخلاف شرایطی که ذوب آهن در جدول رده بندی مسابقات دارد، تیم خیلی خوبی است؛ فوتبال خیلی خوبی بازی کرد؛ مهره های خیلی خوبی دارند. دربی اصفهان همیشه یک دربی قشنگ و جذاب بوده است. چه دربی هایی که خودم بازی کرده ام؛ چه مواقعی که از تلویزیون نگاه کرده ام. همیشه این بازی قشنگ بوده و این بازی هم قشنگ بود. می توانستیم گل های بیشتری در 10 ، 15 دقیقه آخر بزنیم ولی بازم خدا را شکر که بازی را بردیم.


او در مورد دیدار برابر استقلال بیان کرد: خب این بازی قهرمان نیم فصل را تعیین خواهد کرد. نه صد در صد ولی دو تیم بالایی جدول رده بندی هستند. با این حال ما شرایط بهتری داریم و در اصفهان بازی می کنیم. مسافرت نداریم و زمان خوبی برای ریکاوری وجود دارد. بازی چند روز دیگر خواهد بود و مسابقه جانداری خواهد بود؛ هم برای ما و هم هواداران استقلال.


جلال علی محمدی بازیکن با سابقه تیم فوتبال سپاهان در مورد بستن بازوبند کاپیتانی توسط پیام نیازمند، اینطور توضیح داد: خب بستن بازوبند کاپیتانی سپاهان برای هر بازیکنی باعث افتخار است. چه من و چه بازیکنان دیگر. آقا محرم در این مورد با من صحبت کردند و گفتند دوست دارم امروز کاپیتان پیام باشد. این مسائل در تیم ما جایی ندارد که بخواهیم حاشیه با این موضوعات درست کنیم. پیام بازوبند را بست و همه او را حمایت کردیم؛ روز خوبی برای او و تیم بود. خدا را شکر بردیم. این مسائل حاشیه ای است و به آن فکر نمی کنیم. با تمرکز و برای موفقیت های بعدی به جلو نگاه می کنیم.

دیدگاه‌ها