کد خبر : 1738402 | 30 بهمن 1399 ساعت 10:39 | 137.3K بازدید | 6 دیدگاه

دو خواسته بزرگ هواداران از پرز

شورش در مادرید؛ این فوق ستاره و این جانور را می خواهیم (عکس)

به نظر می‌رسد که فشارها روی فلورنتینو پرز برای جذب دو فوق ستاره جوان به اوج خود رسیده است.

شورش در مادرید؛ این فوق ستاره و این جانور را می خواهیم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه رئال مادرید این هفته در لیگ قهرمانان اروپا به میدان نرفت اما با این حال مسابقات سه شنبه و چهارشنبه شب به یک دلیل دیگر برای کهکشانی ها از اهمیت برخوردار بود؛ جایی که دو ستاره مدنظر لوس بلانکوس در بازار نقل و انتقالاتی یعنی کیلیان امباپه و ارلینگ هالند مقابل دو تیم اسپانیایی بارسلونا و سویا به میدان رفتند.

 

کیلیان امباپه که در فصول گذشته بارها در رابطه با علاقه رئال مادرید به جذب او صحبت شده بود، برابر رقیب دیرینه این تیم عملکرد شگفت انگیزی از خود ارائه داد و با ثبت هت تریک باعث شد پاری‌سن‌ژرمن در آستانه صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد.

 

 

1573803

 

 

از طرفی یکی دیگر از اهداف بزرگ نقل و انتقالاتی رئال مادرید یعنی ارلینگ هالند در سانچز پیسخوان دوبار مقابل سویا موفق به گلزنی شد تا هواداران رئال مادرید بیش از پیش خواهان حضور این غول نروژی در سانتیاگو برنابئو باشند.

 

همین عملکرد درخشان امباپه و هالند در دو شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا باعث شده که هواداران رئال مادرید روی باشگاه فشار بیاورند که آن ها را به خدمت بگیرد. با این حال به دلیل شرایط اقتصادی کنونی قطعاً فلورنتینو پرز کار بسیار دشواری برای محقق کردن خواسته هواداران لوس بلانکوس خواهد داشت.

 

در همین ارتباط دو نشریه موجودی مارکا و آاس نیز در صفحه اصلی امروز خود را به درخشش کیلیان امباپه و نیمار اختصاص داده اند و در واقع از دو هدف نقل و انتقالات رئال مادرید تمجید کرده اند.

 

مارکا؛ هالند یک جانور دیگر(اشاره به قدرت بالای این بازیکن و درخشش شب گذشته او برابر سویا)
 

 

 

1573804

 

 

آاس؛ فلورنتینو، او را جذب کن(در نظرسنجی این روزنامه 65 درصد از هواداران جذب امباپه را به هالند ترجیح می دهند)

 

 

1573805

دیدگاه‌ها