کد خبر : 1739024 | 03 اسفند 1399 ساعت 12:52 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

پس از درگیری در کوپا ایتالیا؛

زلاتان و لوکاکو دوباره به هم رسیدند

میلان و اینتر امروز در دربی دلامادونینا در سری آ به مصاف یکدیگر می روند و جز حساسیت هایی که فاصله یک امتیازی دو تیم در صدر جدول به این بازی بخشیده، این نخستین رو در رویی زلاتان و لوکاکو پس از درگیری شدیدشان در جام حذفی نیز هست.

زلاتان و لوکاکو دوباره به هم رسیدند

به گزارش "ورزش سه"، دربی دلامادونینا امروز برگزار خواهد شد و عوامل زیادی دست به دست هم داده اند تا این دربی در اوج حساسیت برگزار شود.

اینتر با تنها یک امتیاز بیشتر از میلان، صدرنشین سری آ است و برنده این بازی می تواند صدر جدول را به نام خود کند.

دیدارهای دو غول میلان در سن سیرو همیشه با حساسیت و تنش همراه بوده، اما ماه گذشته و در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا، این حساسیت ها منجر به درگیری دو ستاره روسونری و نراتزوری نیز شد.

 

ابراهیموویچ و لوکاکو در حالی که برای هم شاخ و شانه می کشیدند و قصد درگیری فیزیکی داشتند، کلمات زشتی را خطاب به یکدیگر بر زبان آوردند. جرقه این درگیری را طعنه هایی که به زمان هم بازی بودن آن دو در منچستریونایتد باز می گشت، به وجود آورد.

زلاتان ابراهیموویچ در میانه درگیری به لوکاکو گفته بود "خر کوچولو" و "برو به مامانت زنگ بزن و به وودوو و جادو جمبلت برس". در ادامه نیز لوکاکو که بسیار عصبانی شده بود، زلاتان را به باد دشنام های رکیک گرفت.

زلاتان توضیح داده که این موضوع به زمانی برمی گردد که او با لوکاکو در منچستریونایتد هم تیمی بود و هر بار که لوکاکو می توانست در تمرینات توپ را به خوبی کنترل کند به او پول جایزه می داد.

 

1569902

 

ابراهیموویچ مجبور شد راجع به "الاغ کوچولو" هم توضیح دهد! عبارتی که در انگلیس در توصیف بازیکنانی که هیچ مهارتی ندارند به کار برده می شود. هر دو بازیکن به دلیل درگیری کارت زرد گرفتند و زلاتان در ادامه با کارت بعدی از زمین بازی اخراج شد. اینتر در آن دیدار با نتیجه 2-1 میلان را شکست داد.

 

تحقیقاتی راجع به این درگیری صورت گرفت و هر دو بازیکن یک بازی از همراهی تیم های خود محروم شدند. اما از آن زمان هر دو در مورد این اتفاق سکوت کرده اند.

 

تنها زلاتان ابراهیموویچ پس از این درگیری که شائبه توهین نژادپرستانه را به وجود آورده بود، گفت که هیچ جایی برای نژادپرستی در دنیای او وجود ندارد. زلاتان در دفاعیه خود هرگونه توهین نژادی را رد کرد و همچنین لوکاکو نیز او را متهم به نژادپرستی نکرده بود.

زلاتان به بازرسانی که موضوع را بررسی می کردند توضیح داد که "برو به جادو و جمبلت برس" در واقع کنایه به ماجرای خاصی که لوکاکو داشت و در سال 2017 به روزنامه ها هم کشیده شد.

طعنه زلاتان به لوکاکو راجع به جادوگری به ماجرایی باز می گردد که یکی از مدیران و سهامداران تیم اورتون، فرهاد مشیری، بازگو کرده است. مشیری گفته که در سال 2018 لوکاکو پیشنهاد تمدید قرارداد با اورتون را به خاطر توصیه جادوگرش رد کرده بود.

 

1574850

 

اکنون به نظر می رسد که این دو ستاره، درگیری ماه گذشته خود را به دست فراموشی سپرده باشند. هر چند به محض نزدیک شدن به ورزشگاه سن سیرو، دوباره همه چیز را به وضوح به خاطر خواهند آورد چرا که یکی از هواداران هنرمند میلانی، صحنه سر زدن این دو به یکدیگر را روی یکی از دیواره های سن سیرو به زیبایی تمام نقاشی کرده است!

دیدگاه‌ها