کد خبر : 1739730 | 06 اسفند 1399 ساعت 16:44 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

عباس زاده، آماده استارت رقابت آقای گلی (عکس)

محمد عباس زاده مهاجم شماره 23 تراکتور امید اول گلزنی این تیم به شمار می‌رود.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات آماده سازی تیم تراکتور در حالی برگزار می‌شود که این تیم نیم فصل نخست را در میانه های جدول به اتمام رساند و عملکرد این تیم انتقادات بسیاری را به دنبال داشت. اما باوجود نمایش نامطلوب تی تی های شهر تبریز، مهاجم مازنی تراکتور یعنی محمد عباس زاده درخشش ویژه ای داشت و توانست 7 گل بزند.

 

او با این عملکرد تراکتوری ها را امیدوار کرد که دوباره پس از کریم انصاری فرد و لوسیانو ادینهو، یک آقای گل در لیگ برتر داشته باشند اما ثبت 12 گل از سوی شهباززاده کار مهاجم تراکتور را بسیار سخت کرده است. نکته مهم این که عباس زاده توانایی ویژه ای در گل کردن موقعیت های تک به تک دارد و همین موضوع می‌تواند به رسول خطیبی کمک زیادی کند چرا که کمتر مهاجمی در لیگ برتر نرخ تبدیل شوت به گل بالا در موقعیت های این چنینی را در حد و اندازه های عباس زاده دارد.

 

1575890

 

مهاجم 30 ساله تراکتور که عنصر اصلی خط حمله این تیم محسوب می‌شود، البته در نیم فصل دوم علاوه بر حمزاوی عکاشه، پیمان بابایی را هم پشت سر خود دارد و این موضوع شاید به بالا رفتن انگیزه او نیز سبب شود. در نیم فصل اول تی تی ها با یک مهاجم بازی می‌کردند و حالا تعدد مهاجمان شاید تعداد آن ها را به دو نیز افزایش دهد.

دیدگاه‌ها