کد خبر : 1741757 | 16 اسفند 1399 ساعت 15:25 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

پاگشای بایرامی در مشهد با گلی زیبا (عکس)

مهرداد بایرامی در اولین دیداری که برای شهرخودرو در مشهد به میدان رفت، موفق به گلزنی شد.

پاگشای بایرامی در مشهد با گلی زیبا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر امروز برگزار می شود که در یکی از این بازی ها شهرخودرو در استادیوم امام رضا (ع) میزبان پیکان است و مهرداد بایرامی مهاجم جدید این تیم خیلی زود و پس از گذشت تنها 8 دقیقه موفق به گلزنی شد.


مهرداد بایرامی که اصالتا اردبیلی است و سابقه بازی در سه تیم تبریزی ماشین‌سازی، گسترش فولاد و تراکتور را دارد، نیم‌فصل اول در نساجی مازندران عضویت داشت و در ۱۴ مسابقه برای این تیم به میدان رفت ولی پس از فسخ قرارداد با این باشگاه راهی مشهد شد تا در شهرخودرو دور برگشت را سپری کند.


بایرامی که در هفته گذشته و پس از برگزاری یک جلسه تمرین برای شهرخودرو در نیمه دوم و بازی مقابل ماشین سازی به میدان رفته بود، با تصمیم مهدی رحمتی در این دیدار از ابتدا به میدان رفت و خیلی زود جواب اعتماد سرمربی خود را داد.

 

1579167

 

1579166

 

1579159


در دقیقه هشت این دیدار پاس بسیار خوب و در عمق امیرحسین کریمی از میانه های زمین خودی به مهرداد بایرامی رسید و پس از به هم خوردن تعادل مدافع پیکان، بایرامی با علیرضا رضایی سنگربان حریف تک به تک شد و گلر پیکانی ها در ابتدا موفق به مهار ضربه بایرامی شد اما مهاجم مشهدی ها دست از تعقیب توپ برنداشت و زودتر از مدافع و گلر خودروسازان با توپ رسید و با یک ضربه زیبا توپ را از بالای سر سامان فلاح عبور داد و گل نخست بازی را به ثمر رساند.


بایرامی که در نخستین حضور خود با لباس شهرخودرو در استادیوم امام رضا (ع) به میدان رفته بود، حضور در مشهد برایش خوش یمن بود و گل نخست هفته هفدهم را به نام خودش به ثبت رساند.

 

عکس‌ها: احمد هادی

دیدگاه‌ها