کد خبر : 1742545 | 19 اسفند 1399 ساعت 18:12 | 21.1K بازدید | 3 دیدگاه

دژاگه، مهره استراتژیک خطیبی (عکس)

سرمربی تراکتوری ها امید زیادی به درخشش ستاره باتجربه تیمش دارد، بازیکنی که در هفته های پایانی نیم فصل شرایط سختی را تجربه کرد.

دژاگه، مهره استراتژیک خطیبی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اشکان دژاگه در آخرین فصل از قرارداد سه ساله خود با تراکتور قرار دارد. او در نیم فصل اول لیگ 13 بازی برای تراکتور انجام داد و با شروع دور برگشت نیز شاهد حضورش در ترکیب اصلی سرخ پوشان فوتبال آذربایجان هستیم.

 

اشکان دژاگه در طول دوران حضورش در تراکتور جزو کم نوسان ترین بازیکنان تیمش بوده و همواره حضوری مفید در ترکیب این تیم داشته است. در روزهایی که مسعود شجاعی به عنوان بازیکن-مربی روزهای پر استرس و پرفشاری را تجربه می کرد، این اشکان دژاگه بود که با بستن بازوبند کاپیتانی، در نقش رهبری قابل اعتماد برای تیمش در میانه میدان ظاهر شد.

 

هفته های پایانی نیم فصل که با غیبت دژاگه در سه بازی همراه بود، باعث به وجود آمدن یکسری حواشی برای این بازیکن شد؛ حواشی که صبر اشکان را لبریز کرد و بازیکنی که معمولا چندان اهل مصاحبه و اظهارنظرهای جنجالی نیست، در واکنش به انتقادات استوری را منتشر کرد که البته چند ساعت بعد آن را پاک کرد.

 

1580410

 

بعد از این اتفاقات شایعاتی مبنی بر جدایی دژاگه از تراکتور منتشر شد. اخبار غیررسمی در پایان نیم فصل، حاکی از تمایل چند تیم سرشناس برای جذب ستاره تراکتوری ها داشت. این اخبار اما در حد شایعه باقی ماند و پس از تعیین تکلیف سرمربیگری تراکتور و به روی کار آمدن رسول خطیبی، اشکان دژاگه بار دیگر به همان اشکانی تبدیل شد که تراکتوری ها می خواستند.

 

رسول خطیبی که در میانه میدان اعتقاد زیادی به اشکان دژاگه داشته و در هر دو بازی نیم فصل دوم نیز او را در ترکیب اصلی تیمش قرار داده، امید زیادی به درخشش او در بازی های حساس پیش رو دارد. اشکان هفته گذشته در بازی با نساجی، 76 دقیقه بازی کرد و یک پاس گل هم داد. او با دقت پاس ۸۲,۴ درصد، جزو بهترین های تیمش بود و نشان داد که هنوز می توان روی او حساب باز کرد.

 

دژاگه تا اینجای فصل با 3 پاس گل در کنار مسعود شجاعی بهترین پاسور تراکتور است. او دو گل هم در لیگ بیستم به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها