کد خبر : 1742843 | 21 اسفند 1399 ساعت 16:02 | 101.2K بازدید | 4 دیدگاه

فرهاد به تیم برنده دست نزد

ترکیب استقلال مقابل پیکان اعلام شد

استقلال بدون تغییر نسبت به دیدار فولاد به مصاف شاگردان تارتار می رود و مجیدی تصمیم گرفت به تیم برنده دست نزند.

 ترکیب استقلال مقابل پیکان اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله یک یک شانزدهم نهایی جام حذفی، امروز تیم های استقلال و پیکان در استادیوم شهدای شهر قدس به مصاف هم می روند. دیداری که به صورت تک بازی و با قضاوت حمید حاج ملک برگزار خواهد شد.


فرهاد مجیدی در دومین تجربه اش بر روی نیمکت استقلال پس از سومین حضورش در جمع آبی پوشان، تصمیم گرفته است با همان ترکیب دیدار مقابل فولاد، پای به میدان بگذارد و او با صفر تغییر تیمش را مقابل خودروسازان به میدان می فرستد.


رشید مظاهری که در بازی با فولاد موفق شد به روند کلین شیت هایش برگردد، در بازی امروز نیز به عنوان سنگربان شماره یک آبی پوشان به میدان خواهد رفت. با وجود اینکه مظاهری در تعدادی از جلسات تمرینی قبل از بازی با فولاد غایب بود، اما مجیدی با انتخاب او، نشان داده اعتماد خاصی به مظاهری دارد.


ترکیب 4 نفره استقلال در خط دفاعی مقابل فولاد، در این دیدار نیز به میدان می روند. محمد دانشگر و سیاوش یزدانی که مقابل شاگردان نکونام بجز یک صحنه عملکرد خوبی داشتند، برابر مهاجمین پیکان قرار خواهند گرفت. محمد نادری نیز در سمت چپ و سیداحمد موسوی ستاره استقلالی ها در بازی گذشته در سمت راست خط دفاعی حضور دارند.


مسعود ریگی که مدتی از ترکیب استقلال به دور بود، در این بازی نیز در میانه میدان برای آبی پوشان به میدان می رود. آرش رضاوند دیگر هافبک تیم مجیدی برای دیدار با پیکان است. وریا غفوری به همراه فرشید اسماعیلی 4 بازیکن خط هافبک استقلال را تکمیل می کنند.


با وجود درخشش ارسلان مطهری در بازی با فولاد، اما فرهاد مجیدی ترجیح داده است مقابل پیکان نیز با همان زوج مورد علاقه اش در خط حمله به میدان برود. شیخ دیاباته آقای گل فصل گذشته لیگ برتر و مهدی قایدی دو مهاجم استقلال مقابل پیکان هستند.

 

ترکیب استقلال مقابل پیکان:


رشید مظاهری – محمد دانشگر – سیاوش یزدانی – سید احمد موسوی - محمد نادری – مسعود ریگی – آرش رضاوند – وریا غفوری - فرشید اسماعیلی – شیخ دیاباته – مهدی قایدی

دیدگاه‌ها