کد خبر : 1745064 | 02 فروردين 1400 ساعت 16:40 | 14.5K بازدید | 2 دیدگاه

15 سال در باشگاه سپاهان بودم؛ 

دهقانی: مدیون نساجی بودم و آمده ام کمک کنم

هافبک نیم فصل اول تیم فوتبال سپاهان می گوید در 12 بازی باقی مانده با تمام وجودش برای این تیم بازی خواهد کرد.

دهقانی: مدیون نساجی بودم و آمده ام کمک کنم 

به گزارش "ورزش سه"، رضا دهقانی یکی از بازیکنان نیم فصل اول تیم فوتبال سپاهان بود که در میانه راه از این تیم جدا شد و به نساجی مازندران بازگشت که فصل گذشته نیز در این تیم بازی کرده بود. او اینبار اما نه به صورت قرضی که با قراردادی دائمی به این تیم پیوسته است.


این بازیکن در گفتگویی نوروزی ضمن اشاره به پیروزی یک بر صفر قرمزپوشان مازندرانی در مقابل سایپا با سرمربیگری ساکت الهامی اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم سه امتیاز را بگیریم. من با صلاحدید کادر فنی بازی نکردم. آقای الهامی مربی بسیار خوب و بادانشی است و از زمانی که آمدند انرژی خیلی خوبی به تیم تزریق شد. باید همچنین تشکر کنم از کادر فنی قبلی، آقای جلالی، روانخواه و مرتضی زاده که تمام تلاششان را برای تیم انجام دادند.


او با اشاره به عملکرد خودش اضافه کرد: در این دو سه هفته شرایط خوبی داشتم و در حال بازگشت به شرایط قبل هستم. مقابل تراکتور هم پاس گل دادم ولی در بازی با سایپا با صلاحدید کادر فنی در ترکیب قرار نگرفتم؛ اما از برد تیم خیلی خوشحالم.


او در مورد دلیل انتخاب نساجی مازندران در حالی که پیشنهادهایی نیز از سایر تیم ها داشت، بیان کرد: واقعا پیشنهادهای خیلی خوبی داشتم. البته هیچ منتی بر سر هواداران نساجی و تیم خوب نساجی مازندران ندارم. به خاطر اینکه دلی آمدم و مدیون نساجی مازندران بودم. سال گذشته نساجی خیلی به من کمک کرد. حس کردم نساجی نیاز به کمک دارد و برای همین به قائمشهر بازگشتم. از باشگاه خوب سپاهان هم تشکر می کنم. 15 سالی بود که در باشگاه سپاهان بودم و خودم را فرزند مکتب سپاهان می دانم. بر باشگاه سپاهان آرزوی موفقیت می کنم.


وینگر سابق تیم ملی امید در مورد هواداران نساجی نیز صحبت کرد و گفت: از هواداران نساجی واقعا تشکر می کنم. همیشه از من حمایت می کنند. ان شاالله در 12 هفته ای که باقی مانده بتوانم جواب اعتمادشان را بدهم و هفته به هفته بهتر بشوم. تا لحظه ای که در نساجی حضور داشته باشم، با تمام وجودم بازی خواهم کرد و امیدوارم بتوانم به تیم و آقای الهامی کمک کنم. در هر تیمی بازی می کنم با تمام وجودم بازی می کنم. قبل از اینکه تیمی را انتخاب کنم، خودم را به جای هوادارش می گذارم و با همان تعصب به زمین می روم.


حرف های پایانی رضا دهقانی اینطور مطرح شد: ان اشاالله سال 1400 سال بسیار خوبی برای تمام مردم ایران زمین باشد. آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه دارم و امیدوارم سال بسیار خوبی برای نساجی و هواداران خوبش باشد.

دیدگاه‌ها