کد خبر : 1752563 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 12:36 | 27.3K بازدید | 1 دیدگاه

کلانتری: برای مازیار زارع پادرمیانی کنید

فجر شهید سپاسی شیراز با ۳۴ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ دسته یک آزادگان قرار دارد و گرچه کارش برای صعود کمی دشوار است اما آن ها همچنان امید دارند.

کلانتری: برای مازیار زارع پادرمیانی کنید

به گزارش ورزش سه، علی کلانتری سرمربی این تیم می گوید بعضی تیمها کارهای غیر اخلاقی انجام داده‌اند اما  فجر با خون دل امتیاز ها را جمع کرده و در راه صعود احتمالی به لیگ برتر سختی های زیادی را متحمل شده و می شود.

 

داور اجازه نداد مس را شکست دهیم

شرایط فجر به صورت کلی خوب است. ما دو بازی را واگذار کردیم ولی بچه ها پتانسیلش را دارند که برگردند. در دیدار با مس کرمان اصلا مستحق شکست نبودیم و بازی هم ده نفره شد ولی با این حال باید می بردیم. در نیمه دوم موقعیت های زیادی را از دست دادیم و در همان بازی هم داور بیشترین ضربه را به ما زد از نظر اینکه خیلی از بچه های ما حتی خود من و دستیارم را محروم کرد و در بازی با پارس جنوبی جم به مشکلاتی برخوردیم. در بازی با مس نیمه اول خوب نبودیم و نیمه دوم زمانی که داشتیم به بازی مسلط می شدیم داور این اجازه را به ما نداد و بازیکنمان را اخراج کرد و ده نفره به کار ادامه دادیم و در بازی با پارس هم واقعا خوب بودیم ولی نتیجه را واگذار کردیم.

 

جواب کارهای غیر فوتبالی را می دهیم

ما به زور بازو خودمان، کار فنی بازیکنان و باشگاه خودمان اعتقاد داریم. دنبال یکسری مسائل نبودیم. بعضی تیم ها هنوز نیم فصل اول تمام نشده بود دنبال مسائل غیر فوتبالی بودند و خیلی کار ها انجام دادند ولی ما دنبال این کار ها نبودیم و هنوز هم امیدوار هستیم. بعضی تیم ها کارهایی کردند و به ناحق تیم های دیگر را پایین کشیدند ولی ما از حق خودمان نمی گذریم و انشاالله آن ها را شکست می دهیم و در پایان مسابقات بالای سرشان قرار می گیریم.ما به صعود خیلی امیدوار هستیم و در این راه خیلی تلاش می کنیم.

 

درست است بعد از دو بازی تیم را تحویل گرفتم و توقع صعود از من نداشتند و خواستند تیم را سروسامان بدهم و وضعیت را بهتر کنم ولی خدا کمک کرد و فجر مدعی شد و ما یکسری امیتاز را با خون و دل به دست آوردیم نه با توسل به مسائل غیر فوتبالی.


 
برای مازیار زارع پادرمیانی کنید

مصاحبه مازیار زارع را بعد از بازی ملوان دیدیم. او یک مربی جوان است که تازه شروع به کار کرده و فشار زیادی را تحمل می‌کند. بالاخره من چندین سال است دارم کار می کنم و به سختی ها فوتبال واقف هستم. مازیار در عصبانیت صحبت هایی انجام داده و بهتر بود به جای اینکه فدراسیون تا اطلاع ثانوی محرومیت برایش در نظر بگیرد او را صدا می کردند و می گفتند مشکت چیست؟ و اگر موردی هست آن را بررسی کنند. مربی های خوب، سالم و جوانی مثل مازیار زارع نباید ساده از فوتبال کنار بروند. اگر قرار باشد مربی تیم هایی مثل ملوان و فجر که همه ایران دوستش دارند و پاک کار می کنند به این سادگی ها دستخوش مشکلات شوند درست نیست. ما درخواست داریم مازیار محروم نشود و پادرمیانی کنند تا مسائل حل شود.

دیدگاه‌ها