کد خبر : 1756355 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 22:05 | 30.5K بازدید | 2 دیدگاه

مارتین اودگارد:

متعلق به رئال مادرید، اما در آرسنال خوشحالم

مارتین اودگارد، هافبک 22 ساله آرسنال علاقمند به ادامه دوران حضور در این باشگاه است.

متعلق به رئال مادرید، اما در آرسنال خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، مارتین اودگارد، ستاره جوان و خلاق از زمان پیوستن به آرسنال به صورت قرضی از باشگاه رئال مادرید و در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، عملکرد خوبی در این تیم ارائه داده است. این هافبک جوان و نروژی امسال نیز جایی در اندیشه های تاکتیکی زین الدین زیدان در نیم فصل اول نداشت و به همین دلیل دوباره ترجیح داد مدتی دیگر را به صورت قرضی از باشگاه رئال مادرید جدا بشود.

 

1574780

 

اما با انتقال به آرسنال دوباره شاهد حضور مارتین اودگارد در ماه های اخیر بوده ایم و او یکی از بهترین بازیکنان تیمش در این چند هفته لقب گرفته است. قرارداد مارتین اودگارد قرضی و تا پایان فصل بوده و او برای سال بعد چاره ای جز بازگشت به رئال مادرید ندارد. او در مصاحبه از حضور در لندن ابراز رضایت کرده و تصمیم گیری در مورد آینده را منوط به نظر باشگاه اسپانیایی توصیف کرد.

 

مارتین اودگارد 22 ساله به شبکه اسکای آلمان گفت: "من اینجا و در ترکیب آرسنال خوشحال بوده و از شرایط رضایت داریم، اما بعد از اتمام فصل خواهیم دید که چه اتفاقاتی در آینده رخ خواهد داد. من متعلق به باشگاه رئال مادرید و تحت قرارداد این تیم هستم، بنابراین ما ابتدا باید با آنها صحبت کنیم. باید از خواسته های باشگاه رئال مادرید آگاه شده و دقیقا بدانیم آنجا چه هدفی برای آینده در سر دارند."

دیدگاه‌ها