کد خبر : 1760270 | 18 خرداد 1400 ساعت 00:07 | 68.5K بازدید | 8 دیدگاه

برتری مطلق ایران مقابل بحرین (آمار)

تیم ملی ایران با ارائه یک بازی کاملا برتر نسبت به بحرین این تیم را با سه گل شکست داد.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی ایران امشب موفق شد با نتیجه سه بر صفر بحرین را شکست داده و با یک بازی کمتر، امتیاز مساوی و تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم به رده دوم جدول رده بندی گروه C مقدماتی جام جهانی 2022 صعود کند.

 

شاگردان اسکوچیچ که به خوبی به اهمیت بالای این دیدار واقف بودند، یک بازی کاملا برتر را در طول 90 دقیقه نسبت به تیم حریف ارائه کردند و در شبی که هیچ موقعیت خاصی به بحرین ندادند، سه بار موفق به باز کردن دروازه این تیم شدند.

 

بر اساس آمار ارائه شده در پایان بازی، تیم ملی ایران با 53 درصد مالکیت توپ، عملکرد بهتری نسبت به میزبان داشت و در حالی که بحرین تنها 7 شوت زد، ملی پوشان فوتبال ایران 20 شوت را روانه دروازه این تیم کردند. از این تعداد شوت، 9 شوت ایران در چارچوب بود و بحرینی ها یک بار در طول 90 دقیقه شوت در چارچوب زدند.

 

تیم ملی ایران در تعداد پاس ها هم نسبت به تیم حریف برتر بود و با 540 پاس که 459 تای آن موفق بود در مقابل 398 پاس موفق از 485 پاس بحرینی ها، در این فاکتور هم از حریف برتر بود. دقت پاس ملی پوشان ایران هم بالاتر از تیم بحرین در این دیدار بود (85% به 82%).

 

همان گونه که اشاره شد تیم ملی ایران فرصت گل چندانی به بحرین نداد و این در حالی بود که خود توانست سه بار دروازه این تیم را باز کند. در طول بازی تیم ملی 7 شانس گل داشت و این عدد برای بحرین یک بود و بس! بحرینی ها در این دیدار هیچ کرنری نزدند و در مقابل ایران 6 کرنر به دست آورد و پیروزی هایش در نبردهای هوایی هم دو برابر حریف بود. در عوض بحرینی ها که برای مهار ستاره های تیم ملی به خشونت متوسل شده بودند تعداد خطای بیشتری در این دیدار داشتند (10 به 5).

 

1609707

دیدگاه‌ها