کد خبر : 1760316 | 18 خرداد 1400 ساعت 10:42 | 22.5K بازدید | 1 دیدگاه

یادداشت؛ شکست 3-0 بحرین را فراموش می‌کنیم

برد در برابر بحرین تبدیل به مطالبه بزرگ اهای فوتبال شده بود. این به خاطر شکست در بازی دور رفت در برابر این تیم و هم چنین عراق بود و هم چنین چالشی که در مسیر صعود تیم ملی به دور بعدی ایجاد شد.

یادداشت؛ شکست 3-0 بحرین را فراموش می‌کنیم  

به گزارش "ورزش سه"، رفتار بحرینی ها در بازی دور رفت و اینکه میزبان بازی های باقی مانده گروه c شدند موجب شد شکست این تیم در منامه برای اهالی فوتبال حلاوت زیادی داشته باشد. بدون شک اگر در بازی رفت هم این گونه در برابر بحرین بازی می کردیم و براحتی آنها را شکست می دادیم؛ هم چنین در برابر عراق امروز برد در برابر بحرین برای ما یک نتیجه طبیعی بود واین قدر بازتاب نداشت. با این حال نمی توان منکر شد گاهی به خاطر اشتباهات خویش شکست یک تیم ساده هم تبدیل به مطالبه بزرگ می شود و پیروزی در چنین بازی های ذوق زدگی به همراه دارد. 

 

و اما پرونده شکست بحرین را باید بست. این بازی و نتیجه اش را باید فراموش کرد. اکنون باید در اندیشه بازی سخت بعدی یعنی دیدار در برابر عراق بود و  به جای سیر در شادی شکست بحرین باید در فکر عبور از عراق بود. این خصوصیت یک تیم موفق است. فراموشی نتیجه بازی گذشته. چه با برد همراه باشد و چه با شکست. به این خاطر که در صورت برد برای پیروزی در بازی بعدی باید از نو تلاش کرد ودر صورت شکست بازی بعدی یک فرصت تازه است که می تواند منجر به ثبت یک نتیجه جدید و فراموشی شکست شود. 

 

1609816

 

وقتی یک تیم  خوب بد فوتبال کند شکست ساده ترین تیم هم غیر ممکن می شود و این حکایت بازی دور رفت بود اما در دور برگشت تیم ملی با سبکی متفاوت فوتبال کرد و نتیجه زحمات خود را با 3 گل گرفت. حالا به جای ادامه شادی برای این پیروزی باید از آن گذر و در اندیشه تکرار این بازی در برابر عراق و صعود به عنوان تیم نخست گروه c باشیم. نتیجه ای که در بازی با بحرین رقم خورد هیچ کمکی به ما برای شکست عراق نخواهد کرد. برای شکست عراق باید بازی خوب خود در برابر بحرین را تکرار کنیم. همین طور روی تاکتیک از پیش تعیین شده اصرار ورزیم و ...

 

همه شادی خود را نباید با خاطره برد بحرین صرف کنیم. بازی با عراق مانده. هم چنین بازی های دور نهایی مقدماتی. شادی اصلی بماند برای صعود به جام جهانی 2022 به عنوان تیم نخست گروه A یا B . البته می توانیم هم بزرگ تر فکر کنیم. شادی اصلی بماند برای ارایه بازی های خوب در جام جهانی 2022 و صعود از گروه برای اولین بار. البته که اکنون مهمترین بازی پیش رو مصاف با عراق است. اکنون مطالبه ما از تیم ملی تکرار نمایش خوب در برابر عراق و یک پیروزی دلچسب در برابر این تیم است. همانند بازی با بحرین. به همین بهانه برد بحرین را فراموش می کنیم و در انتظار تحقق مطالبه جدید خود از تیم ملی می مانیم. تیمی که به حق شایسته است. برای اینکه در گروه C اول شود و از همه مهمتر در ادامه با اقتدار به جام جهانی صعود کند. 

علی بنی شیخ الاسلامی

دیدگاه‌ها