کد خبر : 1760615 | 19 خرداد 1400 ساعت 17:37 | 32K بازدید | 1 دیدگاه

میرالم پیانیچ:

جدایی از بارسا؟ پاسخ به این سوال دشوار است

ستاره بوسنیایی حاضر نشد در مورد شایعات جدایی اش از بارسا پاسخی شفاف بدهد.

جدایی از بارسا؟ پاسخ به این سوال دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، میرالم پیانیچ بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق‌العاده در یوونتوس بالاخره در تابستان از این تیم جدا شد و در معاوضه با آرتور ملو به بارسلونا پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال اسپانیا تجربه کند. هافبک بوسنیایی هرگز نتوانست تبدیل به بازیکنی ثابت و تاثیرگذار برای بارسلونا شود و جذب او یک شکست بزرگ بود تا جایی که صحبت از جدایی ستاره بوسنیایی در میان است.

میرالم پیانیچ پس از اتمام فصل در صفحه شخصی اینستاگرام خود متنی منتشر کرد که بخشی از محتوای آن کنایه آمیز هم بود:« این پیراهن برایم مایه افتخار است و به تیم احترام می‌گذارم. در زمین و بیرون زمین همه توانم را گذاشتم.

 

 

1551490

 

 

این همان چیزی است که بارسلونا شایسته اش است و من و هم‌تیمی‌هایم برای موفقیت این باشگاه از روز اول تلاش خودمان را انجام دادیم. این فصل البته با تلخی برای من و سوالاتی که همچنان به دنبال پاسخ شان هستم، به پایان رسید. شما هواداران را در آغوش می گیرم و به زودی یکدیگر را خواهیم دید... همیشه به پیش بارسا...فراتر از یک باشگاه.»

 

 

1610249

 

 

ستاره بوسنیایی در روزهایی که شایعات بازگشتش به یوونتوس بیش از پیش شنیده می شود، در پاسخ به سوالی در مورد جدایی از بارسا گفت:« ترک بارسا؟ الان صحبت از این مساله دشوار است. کنار خانواده از تعطیلات لذت می برم و این تنها چیزی است که به آن فکر می کنم. ماه جولای تمرینات پیش فصل شروع می شود و سپس به تیم ملحق خواهم شد. باید با مربی و مسئولان باشگاه صحبت کنم و بعد ببینیم چه پیش می آید.»

 

با این اظهارات به نظر می رسد پیانیچ فعلا هیچ عجله ای برای جدایی از بارسا ندارد و منتظر اتفاقات هفته های پیش رو خواهد ماند.

 

دیدگاه‌ها