کد خبر : 1761680 | 25 خرداد 1400 ساعت 11:18 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

شکست تلخ لیگ یکی های جام حذفی!

خیبر خرم آباد و ملوان حریفان یکدیگر در جام حذفی، دیدارهای روز گذشته خود را شکست خوردند.

شکست تلخ لیگ یکی های جام حذفی!

به گزارش ورزش سه، روز گذشته دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال ایران برگزار شد و در مهم ترین دیدارهای تیم هوادار موفق شد برابر خیبر خرم‌آباد و بادران برابر مس کرمان نیز با نتیجه مشابه یک بر صفر پیروز شدند و با ۵۰ امتیاز در جایگاه های اول و دوم قرار گرفتند.

 

فجر سپاسی با دو گل برابر رایکا پیروز شد و خوشه طلایی نیز در خانه مقابل ملوان با دو گل پیروز شد. نکته جالب باخت خیبر خرم‌آباد و ملوان بندر انزلی در این هفته از رقابت‌ها بود. دو تیمی که باید در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم بروند و چهره یکی از تیم‌های حاضر در نیمه نهایی را مشخص خواهند کرد. با این وضعیت این دو تیم، خصوصاً خیبر هنوز شانس بالایی برای رسیدن به سهمیه لیگ برتر خواهند داشت و با توجه به دیدار حذفی بین یکدیگر به نظر می‌رسد که این جام را نیز جدی بگیرند و به دنبال شانس‌های خود باشند.

 

گفتنی است در دیدار رفت دو تیم در خرم آباد، بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید. وحید فارغ و مهیار زحمتکش برای ملوان و عارف رستمی(۲گل) برای خرم آباد به ثمر رساندند. در دیدار برگشت خیبر با دو گل عارف رسمی به پیروزی رسید تا این مهاجم در دو بازی توانسته باشد چهار گل به ملوان بزند و اکنون این شانس را دارد تا تعداد گل‌هایش را همچنان افزایش بدهد.


در دیگر دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی پرسپولیس برابر استقلال، فولاد خوزستان برابر سپاهان و گل‌گهر سیرجان مقابل آلومینیوم اراک قرار خواهند گرفت.

 

این دو تیم با شکست تیم‌های لیگ برتری در بازی‌های قبل به این مرحله رسیده‌اند. خیبر خرم‌آباد موفق به حذف نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان شده و ملوان نیز تیم لیگ برتری نساجی را از دور مسابقات خارج کرده است. به جز این سه تیم، هیچکدام از تیم‌های لیگ برتری به دست تیم‌های لیگ یکی یا دسته‌های پایین تر از مسابقات حذف نشده بودند.

دیدگاه‌ها